we could plant a house, we could build a tree

I don't even care, we could have all three

nu känner jag mig lite ångestfylld, men mest glad. snart är det julafton och inget mer positivt i det än att jag blir rikare. inget positivt med att människor sitter och äter snuskigt fettfyllt griskött och inget positivt med giriga, fula, snoriga barn (inklusive jag), inget positivt med att "på julen måste man vara glad och snäll", fuck that, ska man inte vara snäll året om? och inget positivt med en ful, grön gran och inget positivt med alla jävla prydnadsgrejer som är så jävla jobbiga att damma runt. ja, jag blev precis så arg att jag faktiskt skrev "fuck that".

jag vill ut på julafton för vi är faktiskt lediga. varför måste man sitta inne? vem FAN har bestämt den fula snuskregeln?


världens finaste, mest underbara, mest fantastiska scen


dive


think of how a castrated horse feels

imorse en pinsam men alldeles alldeles underbar överraskning i min älskades säng. igen. men det gör inget, för sen spelade vi GTA och var svingrymma. som vanligt. nu ska jag snart gå hem till mormor och tjäna pengar och få i mig lite kaffe och efter det ska jag umgås satan med ett litet tvillingpar. ikväll går finding neverland på ettan och jag kan tänka mig att det är en film helt i min smak. så jävla nice, för jag är så jävla tröttigt trött på kb. i alla fall den här helgen.

min pojkvän har lovat mig ett litet hus, med en liten svingrön trädgård, med ett litet runt bord och en fin blommig teservice. hoppas jag får det, så kan vi supa och knulla där allihopa.


.

har varit lite tomt här. har inte haft varken lust eller ork att skriva. känner mig mentalt utmattad och utarbetad. jag har inte mer att göra än en annan 17-åring, men jag är inte van vid det här. jag har inte tid med fem underbara kvinnor, ett jobb, skolan, alla läxor, att laga mat, att jobba med projektarbetet och tillfredställa en alldeles fantastisk man.

jag orkar inte allt. jag vill träna också, min kost är skit, att äta en gång om dagen är inte normalt.

ebba von sydow sa "det är inne att vara utbränd" och det är för jävla sant. men seriöst, jag är fan inte långt ifrån

töntigt, uttjatat, men så jävla jävla fint

http://www.youtube.com/watch?v=viYAcMtv2cw

hey män

igårkväll spillde jag ut tid med lite kaffe hemma hos min älskade. vi skulle se "love actually" just på grund av att jag ville se den där scenen med kiera och han andra och korten. en sjukt underbar scen och eftersom att min älskade ville spela tv-spel emellan, så missade jag den. jag fällde några tårar, slog på honom och ägde sedan honom på GTA. ibland måste man bara vinna. speciellt när man är lack, är det jävligt nice att köra över en massa människor och se blodet rinna ut på gatan. ett minus med det här spelet är att när jag blundar ser jag mig själv köra över människor och sno deras pengar. ibland skjuter jag dem också.

even with all the money in the hole wide world

helgen var minst sagt spännande. fredags var ju som det var och igår spenderade jag, martina och madde kvällen och natten i lägenheten och kollade på "en komikers uppväxt" och åt pirre och chirre och porre. det var riktigt nice och trots att där fanns ett ställe vid namn KB jag kanske gärna satt en fot i, så hade jag världens mysigaste med mina girls. jag skulle göra kaffe i morse, kaffeproffset som jag är, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. ingen var sugen på kaffesump, så det var bara att hälla ut det och dricka juice istället.


ikväll blir det tv-spel i hundra timmar med min älskade och det är bara för bra för att vara sant.


.

"vi måste prata på måndag"
har jag tänkt varje dag
sen där här karussellen
spände fast mig bredvid dig
upp och ner
upp och ner
jag vill gå av, för jag orkar inte mer

sitt där med dina ögonfransar
släng pussar åt mitt håll
mima "jag älskar dig"
och fnissa härligt och befriande pinsamt

jag vill inte gå av
för jag vill kunna gå på igen
när jag känner mig redo

så säg du att vi måste prata på måndag
för vi måste prata

please stay

gårkvällen började i en mosters lägenhet
med GT och slutade i en annan lägenhet
med vin och världens mest toffliga par
lyckades dra dit sarasve, men ingen
partypingla i världen hade kunnat få
upp det här paret på fötterna
jag och min älskade himlade
med ögonen och tofflade när ingen såg på


and I don't follow

vill klippa min lugg idag. tror jag måste tjata lite på madde, för jag vill bara bli snygg för en gångs skull. gråter mig till sömns för det här håret. puss

put in prison

idag vaknade jag tolv, really nice. märkte att jag svarat något elakt på sofias sms, I SÖMNE, men minns verkligen inte vad jag skrev. läskigt också. nu ska jag duscha, men varmvattnet är slut och efter det ska jag in till stan med tim och hitta en tisha till honom. sen ska jag städa hos mormor och ikväll ska jag, min älskade, madde och robban till lägenheten och supa lite och sen dra till något fett ställe. lite toffligt, men ganska mysigt ändå.

igår fick jag en utskällning av tim, men jag ignorerar det för idag ska jag få pengar av den jäveln. måste göra lite frulle, men drömde en sjukt äcklig dröm om pizza inatt, så jag mår illa som en liten liten gris.

inget kb ikväll tror jag, det är på tok för dyrt.

tell me if you need me

berätta med dina
vibrerande fingrar
mot mina daggvåta marker
ifall du någonsin kommer sluta

med din tunga lätt kittlande
skrik in i min mun
om du någonsin kommer
ge upp för den där turbulensen
och låta oss falla

sheisse mackedeisse

tim hardenstedt et moi har gjort ett album tillsammans. vi har gjort några snygga låtar med bland andra cornelis vreeswijk, lars winnerbäck, jack johnson, rascall flats m.fl.

jättesnygg skiva, jättesnygga sångare och en snygg gitarrist. vissa låtar blev så sjuka att jag skrattade tills kinderna fastnade under ögonlocken. bra sjöng vi i alla fall och vi blev nöjda. köp gärna den, den är riktigt grym.

in the sand

ikväll ska jag, tim och madde back till vår lägenhet på värnhem och ta med några filmer. vi kommer ha det ultramysigt skulle jag tro på och hoppas natten blir lika spännande som den förra. hoppas tim blir lika äcklig stekare och hoppas madde spänner sina stora muskler framför kameran igen. i helgen är jag pank och eftersom att kb blivit för dyrt för en fattiglapp som moi, så får det väl bli någon billig pub. det är ändå också nice.

"hur ler mona-lisa?"
(försöker komma på hur hon ler)
"jag tror hon är en hagga"

.

image349

the music fills the space between
the deities and the prophecies
of our bodies pressed seamlessly
silent in the shade

she looks at me so fearlessly
and i take it all too seriously
but it all becomes so clear to me
and makes me understand

flake

ikväll bär jag, madde och tim av till lägenhet vid värnhem och där ska vi ha det göttans gött, som martina brukar säga. tim tog sig ledigt idag och jag slutade faktiskt tidigt. så klockan 12 begav vi oss till espresso house för en dubbel espresso och lite projektarbete snack. det gick ju jättebra verkligen. väl hemma hos tim sen spelade vi in sjuhundra låtar och skrattade tills vi grät och jag fick kramp i kinderna. verkligen kramp i kinderna, jätteläskigt.

i helgen vet ingen vad som händer, men sen när vet någon vad som händer i helgen, det kan väl ingen veta förutom om man är synsk. jag är i alla fall sugen på kb, men det är inget positivt.

even after all those silly things you do

och den här är till dig
dig jag visar handflatorna för
dig jag lägger mig naken framför
till dig vars bröst jag somnar på varje natt
och till dig vars kropper jag trycker
närmre min under hemlighetsfulla
akter

till dig som jag ofta inte förstår
och till dig som får mig att rodna
när du gör saker med dina stämband
som jag aldrig vågat göra

please don't pass me by

okej, en ursäkt pour ma cherie
förlåt för att jag inte lät dig fota mig idag
hur skulle jag kunna låta dig titta
så nära på min ansikte
när jag ser ut som jag gjorde idag
förlåt för att du råkade klippa av en bit
av ögonfransarna när du klippte luggen
och ärligt talat, inte förlåt,
du var skitsöt i håret även efter regnet
dina ögonfransar såg precis lika målade ut
som de gör varje dag

it's full of

image348

kb var nice som jag väntade mig och det sista bruden på bilden var, var jobbig, faktiskt riktigt gullig. det gör inget om hon inte minns nåt, för du gjorde inget pinigt, om man säger så.

men allt var fint, allt från förfest hos twinsen till golden med lesbiska hundar till kb med snygga män, snygga brudar och en förklaring på hur "rohvol" uttalas. lite fick jag ju ljuga, man är ju inte den som är den. i alla fall kändes min fylla lagom tills jag sprang till bussen och till jag kom hem. telefonsexet blev inte som någon av oss tänkt oss, men det är väl tanken som räknas. morgonen efter fick jag städa hela toaletten på grund av att jag inte kunde hålla käften stängd tills jag öppnat toalettlocket. en mindre incident som resulterade i att jag fick spendera 10 minuter på knä.

i lördags firade fbg att vi lyckats hålla ihop i elva år och efter lite cider, mat och världens mest underbara ananaspaj, så försvann en brud (hon skulle gå och lägga sig halv nio) och lite senare försvann en annan för hon skulle "upp och jobba tidigt". så kvar satt martina, jag och madde och senare kom tim och min älskade. jättefint var det och popcorn är så jävla gott.