hey män

igårkväll spillde jag ut tid med lite kaffe hemma hos min älskade. vi skulle se "love actually" just på grund av att jag ville se den där scenen med kiera och han andra och korten. en sjukt underbar scen och eftersom att min älskade ville spela tv-spel emellan, så missade jag den. jag fällde några tårar, slog på honom och ägde sedan honom på GTA. ibland måste man bara vinna. speciellt när man är lack, är det jävligt nice att köra över en massa människor och se blodet rinna ut på gatan. ett minus med det här spelet är att när jag blundar ser jag mig själv köra över människor och sno deras pengar. ibland skjuter jag dem också.

Kommentarer
Postat av: m

det var verkligen så jävla jobbigt. jag ville också se bara den scenen (och bröllopet såklart), men sara tvingade mig att baka lussebullar med henne, så jag sprang hela tiden mellan köket och vardagsrummet. fy fan för sara.

Postat av: Alexandra

alla verkar ha sett love actually, är den bra?

2007-12-14 @ 17:02:56
URL: http://www.alxndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback