are you for real............................


in another dimension

http://open.spotify.com/track/2zlSarFQ4tkRj03bxlnAUB

här har ni en fin låt med en fin kille!

nu ska jag ner och röka. är så otroligt trött, men älsklingen låter inte mig sova. han är för elak för att vara sann. och han är inte ens hemma. jag har lite ont i magen. och jag har nada to do. kanske skulle... trotsa honom... och... SOMNA!!!! så busig jag är. jag saknar mamma beben pappa frettan mormor och morfar idag! imorgon innan vi åker ska de få sig ett fint litet meddelande.

hejdå. för. all. tid.

här står jag och spexar med mina långa aptår



jag är så hungrig. väntar på bobon som är och handlar. nu ska jag nog ner i tvättisen. hänga litta tvätt. rulla litta tummar. pusha litta. huuuuuuuuuuuuungrig. och glad. oooooooooooooooooooooch hungrig. jättehungrig verkligen. men. nu. tvätt. och imorgon drar vi. japp. hejhej.

people keep telling me

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ

idag har jag varit på möte med en väldigt trevlig fotograf. eller möte och möte, han åt glass, jag drack kaffe och rökte cigaretter och vi satt och pratade en massa. väldigt trevligt var det i alla fall. ser fram emot att jobba med honom!

just nu tvättar jag och snart ska jag äta en massa och packa en massa. det är väl ungefär vad jag ska göra idag. för imorgon kör vi. och det är ju lite knasebollet.

innan nös jag så hårt att det kom upp lite kräk i munnen. det var INTE okej.

rocky horror picture show


hey there people



i fredags jobbade jag hårt som ett svin. efter det kom tiiiiiim hem till min och älsklingens lya. som jag hade saknat den lilla fisen! och sen kom också raz, ullis och raz bror. och sen stack vi till möllan. och jag blev otrevlig, odräglig och ful. jag ber jättemycket om ursäkt om jag gjort någon upprörd. SÅDÄR. klar. igår var jag och sambon i hans föräldrars hus och var lite på stranden och myste och så.

nu ska jag snart ner i solen och drigga kaffe o röga. idag ska jag jobba. så det ska bli fett, vettu. min lilla baby ligger och sover i sängen och ser sååååååååååååååååååååååååå mysig ut. dör.

party

nu har jag vaknat. väntar på att kaffet ska svalna, sen går jag ner i solen och sätter mig. igår gick jag och bobon runt i skogen oändligt länge. men det var mysigt. på kvällen åkte vi hem till martin och bokade hotell och sen körde vi raz hem och jag SKRATTADE OCH SKRATTADE som vanligt.

om ett par timmar ska jag jobba. det känns inte så knaset. ikväll vill jag hitta på något med tim, men vet inte vad. han är så knäpp. annars sticker vi till debban imorgon. KAN. INTE. BESTÄMMA. MIG. OM. VILKEN. DAG. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH.

men, nu är nog kaffet lite kallare. ha det goth everybody

det här är min favoritserie med snejana. en av mina favoritserier allmänt. hittar dock inte min favoritbild i serien någonstans.


where you like me

nu ska jag och jonas ut i skogen och powerwalka! c ya later alligator!

vänner

hey peeps.

nu har jag suttit nere i det halvsoliga vädret och druckit kaffe och rökt en cigg. jag måste sluta med det. nej, det är det bästa som finns. jag har också hunnit läsa en del ur "sonat till miriam" och börjat förstå och hänga med i denna mogna bok. snart kommer nahar hit och vi ska sola. det är mycket moln, men när solen väl kikar fram är det så jävla varmt. jag har shorts på mig och t-shirt. that is soooo cooool. idag ska jag inte jobba. men imorgon ska jag. och imorgonkväll ska jag, älsklingen, raz, pamp och ulliz till folkets park och dricka öl och lyssna på laleh.

nu ska jag lyssna på regina spektors nya skiva. hejdå.

lets go to

jag är hemma hos sambons bror. de gick precis till stranden. och jag har inga badkläder. idag jobbade jag. det varo tröttsamt. imorgon är jag ledig. på tisdag kör vi. jag har tråkigt. jag har inget att göra. jag är ensam. jag är liss. jag saknar tim och madde och sara och sara och martina och elin och alla. och... inget mer.

lol på er där ute

I even went on a date

hola bandola band på er alla där ute!

nu har jag precis suttit nere i solen och druckit kaffe, läst elle och rökt en cigg. allt är alltså som vanligt. snart ska älsklingen köra mig till jobbet, men han vägrar stiga upp. jag lyssnar på mason jennings och tänker på tim. tim utan pengar på mobilen. och som inte kan numret han har just nu. men om några timmar har han nog lite monti. nu, eller i alla fall snart ska han på intervju i karlskrona. jag håller alla tummar och tår och öron och ögon och fingrar och händer och ben och armar och bröst och... allt.

nu ska jag pussa sambon tills han vaknar.

ett meddelande till martina: ....l...o...l...

WAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAp

helloooooooo yeeeeaaaah waaaazaaaaap!

nu är jag hos älsklingens föräldrar med älsklingen. vi har suttit ute i den svinvarma solen och spelat något som liknade uno, men som inte alls var uno. och så har jag ju jubbad. och på tiiiisdag åker vi igen! jag, sambon, raz och mattan pamp! fantastic four!! party like a rockstar!!!

nu ska vi snart äta. inget gott om ni trodde det. och sara och madde har inte hört av sig. undrar om något har hänt. nu smsar jag dem. ciao people

she makes love just like a woman

igår var mysigt. nu vaknade jag. nu ska jag ner och dricka kaffe. idag är det lite synd om mig. madde och sarasve åker till sicilien och tim åker till rövkarlskrona UTAN MOBIL. vad ska jag ta mig till?? jag får trösta mig med att jag i alla fall ska få träffa twinsen igen ikväll och få en liten presse hihih! idag ska jag jobba. och bobo ska köra mig dit.

menne... lol. och så ska jag gå ner. det ser ut att vara jättevarmt. kul för dem med långa smala ben. hejdå.

in what the critics say

nu umgås jag lite med nahar. var precis nere och lämnade en klänning till madde och sarasve... bölar lite över att de ska åka imorgon. så jäkla kul för dem och så jäkla BULL för mig! menmen. nu ska nahar snart sticka, så vi ska ner och ta ett bloss. när älsklingen kommer hem från sin joggingtur ska vi till carib kreol och mysa med öl och jazz. ciaociao.

lol så bra


looool



jag har precis varit i stan med dino och shoppat lite på rea. ett par shorts. sen köpte jag en inpackning som inte var på rea. loligt va? och sen avnjöt vi en islatte vid kanalen. nu har jag suttit nere i solen och solat lite och läst elle och nu ska jag svara på frågor till en intervju till en tidning. bajsball. imorgon ska jag jobba. men ikväll vill jag ta en bira. ooooooch seeeeeeeen iiiiiiingeeeeeeet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

bilder från idas inlfyttningsfest



mama

YES! WEEKDAY-REA! SCORE! WOHO! LALALA! YEY! YEAH! OH YEAH! TAAADAAA!

we cast long shadows

hej vänner och ovänner.

vi åkte i fredags. kom till slutet av danmark sen pajjade bilen. sån tur kan man ha ibland. jag kände för att gråta men nu är det över, för vi ska åka nästa tisdag istället. idag kom sara och martina hem. och imorgon åker sarasve och madde till rövitalien!! jag vill också åka med dem, men nu jobbar jag hela veckan.

vädret börjar bli fint i malmöstad, så det var nog meningen att bilen skulle pajja så att vi kunde få lite fin sommar i sverige också. mmmmmmenmmmmmmmen. midsommar hade vi ju planerat att spendera i amsterdam, så när jag och älsklingen kom hem hade vi absolut inget att göra. vi drack oss fulla på öl och vin med våra grannar, sen åkte vi in till stan och fylleåt på max, sen stack vi till möllan. i lördags grillade jag, martin pamp, daniel och älsklingen i kungsparken och sen gick vi till tgi fridays.


nu satt jag precis nere i det halvfina vädret och tog min första cigg och kaffe och nu ska jag nog göra mig i ordning.


wadap.


lol

lol

gammal bild på martina, mig och madde från nyår 05



vi ska nog till älsklingens föräldrar snart för han ska bränna skivor. hur moget? jävligt moget. åh fyfan.


jag har tråkigt. ingen att leka med. sambonella går runt och plockar... städar...?... diskar...?...




lazy lover

hello bitches and hoes

idag har jag jobbat. tvättar nu. köpt ett par shorts och ett linne. packar nu. och... ska snart äta kanske. idag hade jag lunch med svean och hon kramade mig när jag gick. för hon ÄLSKAR MIG KANSKE?!?!?!?!?!? e hon lebb ellår... och... inte mycket mer... ska kanske ner och röka nu... röka cigaretter... röka bajs... röka... snopp...

boyz and girlz

wadap

igår hade jag och tim en mysig dag. eller det började först med att jag kom hem till honom kvällen innan. vi gick en lång runda, sen gick vi hem till honom och åt popcorn, drack kaffe och pratade om tidningen. sen gick vi och la oss och kollade på finding neverland. han somnade dirr och jag låg vaken. han snarkade som en gris och en gång började han le lite i sömne och la sitt huvud på min axel... det var inte... okej...

igår vaknade vi sen, gick ut och tog en cigg och kaffe på hans nya altan och sen gjorde hans lillasyster pannkakor till oss. sen tog tim ut sin gitarr och dino kom en snabb stund och hälsade på och det var så jävla varmt.

idag ska jag jobba. jag mår lite illa. nu ska jag dricka kaffe. sen har jag jättemycket att göra inför imorgon. känns jobbigt. menne. hej. då.

och de styr mig styr mig styr mig dit de vill

just nu bränner jag skivor till vår bilfärd på fredag. imorgon ska jag jobba. idag var jag och tim hos min mormor, med mamma och beben. jag har suttit ute i solen hela dagen. nu är jag trött. somnade i en minut i soffan. inatt är första natten på hundra år känns det som att jag ska sova i sängen med min älskling.

imorgon ska jag köpa mackor på jobbet. mackor som jag gör. mackor som är jättegoda. nu ska jag ner och röka och fortsätta prata med tim i telefon. egentligen vill jag lägga på. för han är jättejobbig. hejdå.

just nu


love

det var tim som skrev det förregående inlägget. sov här inatt. nu sitter vi på hans altan och röker och han spelar gitarr. hejsvej.


GET OFF LIFE!!!

hej alla coola glada människor. just nu sitter jag hos tim dalmatinern hardenstedtjörgense och han är så jäkla knäpp!!!!!!!!!!!!!!! bara fiser och skrattar och fiser och fiser!!!! sen ska jag kanske kikelika på a clockwork orange och laga alfalfagroddsmackor med vitlök till min älskade snuttigullsipojke. han är så söt att jag... tror... jag... måste.... göra... i... min lilla... TROSA!!!!!!!!! prosit. nu nös jag. igen. och igen. och igen. imorgon ska jag bajsa löst tror jag nog. KANSKE I ALLA FALL??? JÄVLA PUCKO???

stay goth

rummet

Alla sånger som jag sjunger alla bilder som jag gör
Alla flaskor som jag dricker alla röster som jag hör
Alla drömmar som jag drömmer alla saker som jag ser
Alla dikter som jag skriver allting har jag gjort för er

dalmantinerkuk

hej.

nu är jag hos tim (dalmatinerkuken). resan hit tog två timmar sammanlagt. södervärn till svedala. på grund av att skånetrafiken kan suga rövhål. jag blev så arg att jag trodde jag skulle börja gråta. kände mig lite som madde. nu är det över. har fortfarande lite ont i magen. gick runt på södervärn i över en timme. och väntade först på min buss på celsiusgården i 30 minuter. jag. trodde. jag. skulle dö.

nu är jag i alla fall här. och nu ska vi dricka kaffe. efter hundra cigg. idag jobbade jag. blev trött.

givin me head on the unmade bed

min lilla baby ligger och sover i sängen och är så fantastiskt otroligt söt! kan inte förstå att jag någonsin kunnat få en människa som är så gullig, snäll, rolig, söt, givmild, RIK, fin, underbar, knäpp och stojjig som lilla du! jag vill föda alla dina barn och jag vill... nästan... gif...t...a... mig... med... dig... så fin är du! min lilla älskade älskling som alltid vill pussas och kramas!

jag och tim på debaser



yoooo everybodyyyyyy!

nu ska jag snart sticka och jobba. satt precis nere på gården med kaffe och cigg och pratade med tim i telefon. han är en oansvarig jävel. men gillar honom ändå. i natt skickade dino en massa kärleksfulla sms till mig och jag fattar ingenting.

imorgon ska jag till svedala och göra bli intervjuad. innan dess ska jag städa hos mormor och förhoppningsvis hinner jag ta en runda i stan och köpa engångskameror och skit. sen är jag fit for fight. ikväll vet jag inte vad jag ska göra. älsklingen jobbar natt igen, så jag lär vara lika ensam som vanligt.

lol



transvestite

nu har booooooooooobbo stuckit och jobbat. innan dess gjorde vi sallad och sen fixade han mitt löshår. det var jättegulligt. imorgon ska jag jobba. ikväll ska jag göra effin nuthing. just nu kollar jag på mean girls. som är skitball. fah real.

nu är det dags för mig att ta en cigg och dricka lite vatten. sen ska jag... äta bajs


I'm bad I'M A NICE BOY YOU KNOW IT (minns du det madde ;D;D;D;D)

Om du får mer än 45 poäng, så är du ett dåligt inflytande.
Om du får under 15 poäng finns det en risk att du
inte har något liv vilket är ännu värre ...


(x) Rökt
(x) Druckit alkohol
(x) Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet
(x) Sovit i samma säng som någon av samma kön
(x) Kysst någon av samma kön
(x) Haft sex
(x) Haft någon i ditt rum förutom familjemedlemmar
(x) Tittat på porr
( ) Köpt porr
(x) Tagit droger
TOTALT: 9 / 10

(x) Tagit smärtstillande
(x) Ljugit för dina föräldrar
(x) Ljugit för en vän
(x) Smygit ut ur huset
(x) Gjort något olagligt
( ) Skurit dig själv
(x) Skadat/sårat något
(x) Önskat att någon ska dö
( ) Sett någon dö
TOTALT: 7 / 9

(x) Varit ute längre än du var tillåten
(x) Varit ute hela natten
(x) Färgat ditt hår
(x) Fått böter
(x) Varit med om en olycka
(x) Varit på en pub
(x) Varit på nattklubb
TOTALT: 7 / 7

(x) Varit på ett vilt party
(x) Druckit mer än fyra öl på en kväll
( ) Spenderat vårlovet i Florida
(x) Sniffat någonting
(x) Använt svart nagellack
(x) Haft på dig armband
(x) Haft på dig en T-shirt med ett bands namn på
(x) Lyssnat på rap
( ) Äger/Ägt en 50 Cent CD
TOTALT: 7 / 9

( ) Klätt dig som en plugghäst
(x) Stulit något
(x) Varit för full för att minnas något
(x) Drabbats av en minneslucka
(x) Svimmat
(x) Varit förälskad i en granne
(x) Fått någon att smyga in i ditt rum
TOTALT: 6 / 7

(x) Smygit in i någon annans rum
(x) Varit på en konsert
(x) Blivit kallad för slampa
(x) Kallat någon för slampa
( ) Installerat högtalare i din bil
(x) Haft sönder en spegel
(x) Duschat i någon av det motsatta könets hus
(x) Borstat dina tänder med någon annans tandborste
TOTALT: 7 / 8

(x) Ludacris har varit/är din favorit rappare
( ) Sett en p-rulle på bio
(x) Hängt i ett köpcentrum i väntan på en buss
(x) Skolkat från skolan
(x) Haft en skada
( ) Smitit från notan
(x) Satt eld på något
(x) Ljugit om din ålder
TOTALT: 6 / 8

( ) Ägt/Hyrt en lägenhet
(x) Brytit mot lagen då en polis varit i närheten
(x) Varit otrogen
(x) Hamnat i trubbel med polisen
(x) Pratat med en främling
(x) Kramat en främling
(x) Kysst en främling
(x) Åkt bil med en främling
(x) Blivit trakasserad
(x) Blivit verbalt trakasserad
TOTALT: 9 / 10

( ) Varit inne på internet 12 timmar i sträck
(x) Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck
(x) Tittat på TV i 12 timmar sträck
(x) Varit på en loppmarknad
(x) Blivit kallad för ett dåligt inflytande
( ) Druckit och kört bil
(x) Busringt någon
(x) Legat i en soffa med någon av det motsatta könet
(x) Fuskat på ett test
TOTALT: 7 / 9


natha high schore: 65


rocky horror

http://open.spotify.com/track/7AUOZzM5P8UDuA0zga0PP8

Hot patootie, bless my soul, I really love that rock 'n' roll

nu är jag hemma. har varit på posten och hämtat mina tights, varit på grosset och köpt tejp och efter det åkte jag, madde och mattan till skanör och fikade på mitt jobb. det var så jävla gott!! nu sitter jag hemma ensam och lyssnar på soundtracket till the rocky horror picture show. love it.

imorgon ska jag jobba. ikväll ska jag nog inte göra ett skit. göra vid håret och dammsuga. det som är så fantastiskt roligt.

mange



magnus österhult

grym kille jag förhoppningsvis snart ska göra en fotografering med

längesen


kaffe och cigg

gomårån. nu ska jag ner och ta min första cigg och första kaffe. mmmm, myser redan. idag ska jag, madde och matilda till grosset och efter det ska jag äntligen få hämta mina små tights! woho! den här veckan måste jag också köpa engångskameror, försöka hitta film till min nya kamera, försöka hitta usbsladdar till mina digitalkameror, köpa linnen ooooooch äta bajs.

nej, nu ska jag faktiskt gå ner innan mitt kaffe blir kallt. menne... i know u love me. xoxo ökända natha

dumme bobo

nu stack älsklingen och jobba. jag saknar honom redan. det är så himla jobbigt att gå och lägga sig själv. bölar snart. HAN ÄR JU MIN LILLA BOBO. jag börjar dock bli trött. det har jag iofs varit hela dagen, men vad ska man göra. nu får jag lov att gå och lägga mig. inatt ska jag ju se hemsökta hus. så vill inte somna.

nu ska jag röka. och krama om mig själv.

visor



hej allihopa. igår var vi först hos ida. det var ganska jobbigt att ta sig dit på grund av dumma demonstranter. men vi lyckades i alla fall efter mycket spring och skrik. jag blev såklart faktiskt jättefull. och vi stack till kb. av någon anledning. och där var lite kul. men sen blev jag ensam. och såg på min mobil idag att jag skrivit ett sms till pamp där jag skrivit "fitta fitta fitta fitta fitta fitta fitta". undrar verkligen vad jag menade med det... ibland är jag lite läskig. ett riktigt mowglibarn.


maddes gamla kärlek (som jag aldrig träffat) sa att han visste vem jag är för att jag är "ökänd". hmm... okej. och nu har tvillingarna åkt iväg. och det är väldigt tråkigt. idag har min familj varit hemma hos oss och spelat gta och ätit kakor och det var supermysigt. och sen kom ponta och tezzan hit och vi bokade vårt första hotell till resan. så på fredag åker vi. och jag är bakfull idag.


klink klonk

snart kommer pontus hit. sambon drog precis upp mir ur sängen och gjorde kaffe till bara mig. gullig. om en stund ska vi till entré och köpa en massa skit. bland annat en present till ida. hihi. lol. för ikväll ska vi hem till henne och ravea. och efter det ska vi ut och ravea. kommer nog bli fett. kommer bli myspys.

nu ska jag gå och duscha. sen ska jag fixa till mig så att jag ser någorlunda normal ut. sen är det klappat.

bra skit

http://open.spotify.com/track/6kpJPZSGIRLdBB6OIUtgLN

HAHA! 16 år men mig lik än idag :)

http://rohvol.webblogg.se/2007/february/storre-ordforrad-kanske.html#comment

lilla nathalie sjutton år

läser igenom en massa gamla blogginlägg nu. shit vad jag var poetisk, välartikulerad (om än väldigt full av svordummar!!!!), förvirrad, cynisk, rolig och ung. känns jättekonstigt att läsa om mig själv som sjuttonåring. bara för två år sedan i och för sig, men så sjukt mycket har hänt på de två åren. känner mig lite salig.

ett gammalt blogginlägg jag skrev när min sambo åkte till australien

http://rohvol.webblogg.se/2007/january/i-should-probably-feel-cheap.html#comment

kul fakta

september 2007 gjorde martina ett fbg-test. ni kan se det här: http://martma.blogg.se/1190042476_of_course_its_gonna_g.html?144B8758-C2AC-829A-13144960342D2987

några dagar senare gjorde jag också ett: http://rohvol.webblogg.se/2007/september/its-such-a-wonder-that-i-think-ill-stay-in-bed.html#comment

idag skrev jag en dikt till tim... men han svarade inte...

chatta...

chatta med mig...

jag älskar ju dig...
jag vill röka braj...
jag är skraj...
för jag vill ligga med dig...
jag vill äta din graj...
jag vill göra en paj...
åt dig...
låt oss ha ett partaj...
snälla säg inte naj...
gillar du inte mig?
gör du inte det så... snälla saj...
ett sådant galaj...
låt oss flytta ihop och köpa en bonsai...
du krossar ju mitt hjärta... aj...
det känns som om det har blivit bitet av en haj...
vill åka på resa med dig till dubai...
du är så mycket bättre än kaj...
vad är du...?
en jävla samuraj?
aj...
ta på dig din finaste kavaj...
och gå ut och dansa med mig...
i mitt huvud känns ett svaj...
eller ska du bara gå och köpa en thai?
snälla snälla snälla jag älskar ju dig, tim nicolaj




VAD TYCKS? HELT NY!


webb


jävel

nu har jag precis kommit hem från jobbet. det var jättejobbigt idag. blev så jävla trött. och vädret var ju inte hjälpsamt. spyr på vädret. dör lite. gråter lite.

en fotografering vi skulle ha har skjutits upp på obestämd tid. känns på ett sätt lättande, men på ett sätt lite störigt. menmen VAD SKA MAN GÖRA. trodde jag skulle fått mina nya tights idag. men tydligen inte. skitkul ju. och jag skulle ha gått och hämtat mina grejer på appet, men visste inte hur mycket pengar jag hade på mitt kort. och nu orkar jag ju INTE GÅ UT. åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhåhhåhåhå

stjess

vi ska hinna med två fotograferingar innan jag åker. nästa fredag. och alla som ska hjälpa till har nu jobb. och det är bara så stressigt. men jag får väl vara glad! att det går så bra! och att allt är så bra. förutom stressen. men lite stress är också kul ibland! DÅ KÄNNER MAN ATT MAN LEVER, som tim brukar säga.

hoppas det löser sig! det hoppas jag verkligen! supermycket! har kommit på en ny fotografering förresten. som jag tror kan bli skitfet. men behöver en tjejmodell! vem är pepp?


tröttenatha



shit vad trött jag är. somnade framför en film om andra världskriget. nu är det satc. och jag är såååå trött. fick ett cv igår av någon som vill vara med i tidningen. idag har jag fått en jobbmail:
[email protected]! coolt tycker jag. vill iiiinte somna. imorgon ska jag jobba. på kvällen ska jag kanske ut. på lördag ska vi hem till ida. och innan det måste jag köpa lite grejer. kläder o zånt du vet.

ikväll ska jag inte göra NÅGONTING. tror jag. älsklingen är hemma sent ikväll. blääää. uuuuusch. fyyyy. tviiiiii.

to roll that joint for you



nu gick älsklingen till jobbet. jag skickar mail till vilda ungar. jag har svarat på frågor på mag-bloggen. lite töntigt, men DET ÄR JAG JU. lagade precis mat till min lilla bobo och där blev en massa kvar. verkar. så. jävla. gott. men. orkar. inte. tugga.

vet inte om jag ska beställa lite tejp... orkar inte gå ända till frisörgross... det är så långt... somnar... nu...

SKOJA! ska nog kolla på rocky horror picture show nu och fnissa lite.

mowglibarn!!

http://mag-blogg.blogspot.com

oj vad jag är hungrig. OCH JAG VILL ATT SARASVE SKA RINGA NU. rrrring rrrrring. fast ja. jag ska nog gå ner och röka igen. och ringa tim igen. kanske... fixa min frisyr. ta på mig mascara? kleta på. älsklingen spelar gta. svinball. nej.

på lördag ska vi partaja. imorgon är det något som händer men minns inte vad. ska i alla fall jobba. JOBBAJOBBAJOBBAJOBBA. har fått min ledighet nu. 19 juni till 3 juli. då får vi vara hemma den 2 juli. det ska nog funka. har svinmycket att fixa innan dock.

ska nog laga mat nu till min bobo som snart ska åka och jobba. HAN MÅSTE JU ÄÄÄÄÄÄTA?!?!?!? DET FATTAR NI VÄL?!?!?!?


en tavla i vårt hem



jag är så trött. imorse ringde det på dörren typ... svintidigt... och jag låg naken i sängen och sov. så då fick jag minsann springa upp!!!! FÖR DÅ SKULLE DE TITTA PÅ VENTILATIONEN. suck. jag mår lite illa. idag ska jag nog till frisörgross med sarasve. efter hon varit i skolan.

nu ska jag nog ner och röka... sen måste jag fixa till mig. ser ut som ett litet troll. ska nog köpa ett par shorts idag. hehe. det låter skabbigt. MEN DET SKA JAG NOG.

I'M HAVIN THAT CAR

tim säger:

vem är klara sjöholm?

na säger:

mamma

tim säger:

min eller din?

na säger:

bådas

tim säger:

...

na säger:

awkward jag vet

tim säger:

vem är hon? hon har kommenterat och skrivit sin mail i bloggen?

na säger:

inte vet jag?

na säger:

håll koll på din egen mamma så håller jag koll på min?

tim säger:

äsch fucket you

na säger:

fucket off

na säger:

MEN JAAAAG HAR ETT

na säger:

fan vad snygg den tröjan är!!!

na säger:

hahah

na säger:

"haha men vill du ha den eller?"

na säger:

"nej... men jag kan testa den..."

tim säger:

hahah u just a bitch


i am an island

nu gick precis nahar ifrån mig. vi hann umgås en stund i alla fall. idag har jag jobbat. varit på kick off. druckit två öl och massa kaffe. ätit omelett (speciell mat till en speciell tjej) och rökt en mazza zigaretter. nu kommer snart jonas hem. då ska jag nog sova. menne... nej, det ska jag inte. svinlängesen jag såg medium. HAR SÄKERT MISSAT EN MASSA VIKTIGT. MÅSTE. SE. DET. hejdå vänner

en dikt av nahar om mig och henne en kväll på möllan

http://havanaaaffair.blogg.se/2009/june/och-avnjuter-en-kall-krigare-var.html


jag vill


if nothing else

nu har jag börjat tvätta. två maskiner är klara om 20 min, sen ska jag nog hinna med två till innan jag ska åka och jobba. jag gick och la mig inatt med blött hår och nu är det så jävla svinto-fult att jag nästan bölar. bläää. och jag har på mig mina tvättkläder. en gammal rosa tröja från ELLE och ett par fula tights. trodde inte att någon skulle se mig, men självklart stöter jag på två grannar. med min fula svinto-frilla.

ikväll är det kick off! jag är nervös. eller ja, lite. men okej. det får bli som det blir och inte bli som det inte blir. vi får i alla fall en massa mat. GOTT.

TVÄTT = YES

imoooooooooorgon ska vi tvääääätta. var precis och köpte cigg. så skönt. det är en av mina favoritkänslor; när man tar den första ciggen ur ett paket och vet sen att man har skitmånga kvar. skabbigt, jag vet.

på lördag ska vi partaja hemma hos ida som precis har flyttat! ska bli supermysigt. undrar vad man ska ha på sig bara... återstår att se... något fint kanske... eller något fult? hmm, svårt att välja.

nu ska jag nog ner och ta en till cigg, så kan älsklingen få datorn och spela IN. så jävla BULL. men ni får ha det superbra små rohvol-älskare! I know u love me xoxo

knasibollit

nu har jag skickat mail till människor som vill hjälpa till med vår tidning. vi har också en ny  "delägare". känns väldigt bra och spännande! jag känner mig dock lite stressad. har två fotograferingar att göra innan den 19e juni och då ska alla kunna. mua, jag, fotograf och modellerna. stressigt! ska nog börja skissa på outfits nu.

ha det metal everybody!

tjocka kaninen och söta killen



idag är jag en underbar hemmafru! städar, gör mig fin och bokar tvättid medan min älskling jobbar! nu ringde jag också till vårdcentralen, vilket jag hatar. nu borde jag äta... kanske. jo, det borde jag. men jag orkar inte. fredag nästa vecka kör vi! känns så overkligt.


idag måste jag egentligen åka och lämna in min telefon. för DEN SUGER. jävla idiotmobil. blir så ledsen på den. allt jag har gjort är att älska den... besviken. idag jobbar tim. han är så duktig! även fast han smsade och sa att det var svintråkigt. men så kan det vara ibland!

menne... hejdå vänner!


ikväll var jag på möllan med nahar



glada på busshållsplatsen



nahar skrattade................ lika högt som jag!!??!?



min nya obligatoriska pose



här skulle vi "se normala ut"

crack cocaine teen suicide topless dancers marilyn manson we hate each other

nu ska jag om en timme... åker jag... till... MÖLLAN! jag ska träffa nahar. och det var ju ganska längesen. idag skulle jag ringt vårdan men det glömde jag.

jag är lite konfunderad lite förvirrad lite knäpp jag känner mig lite konstig lite känslig tar det på lite för stort allvar tänker fel känner fel känns inte som mig känns otypiskt otippat känns typiskt mig känns jobbigt känns snurrigt känns som jag vill igen inte igen vill inte vill

nu har jag tim och dino haft möte

det resulterade i detta



ovan är mitt förslag på framsida till nästa nummer



tims



dinos

här är de jag så gärna velat ha men aldrig kommer få








gangstah rapah



nu är jag hos timhåle. jättekul. han kan ju verkligen koncentrera sig. han kan ju vara tyst. han kan ju prata sin egna dialekt. NEJ INGET AV DET KAN HAN. hur kan man vara så... AAAAH. jaja, vad ska man göra! ikväll ska jag nog till möllan med nahar. och... dricka... ÖL?!?!?!? ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL. jag bjuder på en ful gammal bild på oss två.

it's common



snaaart ska jag till tim. men han klickade mig precis när jag ringde... jag åker ändå! jag är svinhungrig. men är INTE SUGEN PÅ ATT ÄTA. det måste jag lära mig att bli. idag ska vi planera en massa. känns skönt. och snart åker vi. och idag fick jag min lilla "kuvertväska" från ELLE. det tog ju bara... två-tre månader? jag var beredd på att lacka. undrar när jag får mina lacktights från urban outfitters. hoppas på snart.

på onsdag ska jag jobba och på kvällen ska vi ha kick off. det tycker jag är lite läskigt. jag är rädd... för att jag ska vilja dricka för att bli lite mindre blyg... och sen kommer det sluta med att jag blir skitfull... skämmer ut mig och får sluta på jobbet... RÄDD.

untamed



igååååååååår sååååååååååååg jaaaaaaaaaaag gaaaaaaaaaaaaaviiiiiiiiiiiiiiiin. så jävla fett. han var så bra... och så sexig... han är en av de jag är ledsen över att jag aldrig kommer ligga med... och tyler hilton. ååh så fint det var. himla underbart.

nu har jag precis duschat typ. idag ska jag hem till tim och ha möte. skul ju. jag ska ha med mig datorn. sååå  vi seees däär bloggen!! hihi kraaam och puss I know u love me xoxo

jobbigt pirrepirr kan inte äta

jag känner mig helt sjukt pirrig i magen. som om jag är nykär. kan. inte äta. detta har hänt mig en gång innan. ungefär ett halvår sedan. då åt jag inte på en vecka. men då var det inte heller för att jag var nykär. eller jag är ju fortfarande nykär, men inte så att jag inte kan äta. det känns jättejobbigt. hoppas det försvinner innan jag blir hungrig. annars... kommer jag få gå runt hungrig. usch vad jobbigt!

så kan det gå

na säger:

heeej d e ebba

tim säger:

vill inte1

tim säger:

!

na säger:

Hej, det är Towa.

tim säger:

Hej det är Nathalies Röv som talar

na säger:

HAHAH

na säger:
:P

na säger:

? :S

tim säger:

talar

tim säger:

med sin mun

na säger:

min röv kan inte skriva på msn..

tim säger:

formar ord med sin tunga

na säger:

ahha blääää

na säger:

uuusch och fyyy

tim säger:

aj nu klämde jag pungen


will you kiss me I will kiss you back

en gammal goding.

http://open.spotify.com/track/6jVfR41eB6iCp2MnGgxDex



har fått erbjudande om stylistjobb i stockholm, förfrågan om att ha med en fotograf i tidningen som haft med bilder i bland annat dazed & confused. amatörer som skriver, fotar och illustrerar har också kontaktat oss och vill vara med! sjukt kul. känns uppskattande. det känns som att vi är på rätt väg!

nu är det kanske dags för mig att göra mig i ordning. jag är INTE FIN. hungrig är jag också... MEN. JAG. ÄR. INTE. SUGEN.

until it's gone



nu mår jag bra! eller ja, hyfsat i alla fall. trött är jag. torr i fejset. har ett sår i halsen. jag kräkte blod i fredagsnatt. nu har jag precis pratat med tim i telefon länge. han berättade om drömmar... och om... en sak till... som nog är hemlig... men jag skrattade väldigt mycket i alla fall. både han och jag tyckte att det kändes som att det var svinlängesen vi pratade. var kanske två dagar sen. DÅ VET MAN ATT MAN E BÄZTIZAR.


ikväll ska jag och älskolina se GAVIN DEGRAW. dör, så fett. så jävla gött. imorgon ska jag, tim och dino ha möte. innan dess ska jag lämna in min mobil, tim ska lämna in sin mac och jag ska se om jag hittar film till min kamera.


på fredag är det en vecka tills vi kör. jag, älskiz, ponta och tezz. först amsterdam, sen frankrike och sen får vi se var världen för oss!


dom vill va kloka visa män

igår fyllde elin år! först åt jag och älsklingen middag hos martin pamp och sen stack jag till möllan och träffade fbg. efter det stack vi till kb. det tog en timme för mig att gå hem från kb. riktigt galet. idag mår jag skitdåligt. idag har jag jobbat. nu ska jag chilla. hejdå.

den här bilden är från 2007... eller 8...


SUNNY SUNNY SUNNY!!



kolla så jävla varmt och mysigt och härligt!! vill dit igen med mina vänner.
och nu blev jag röksugen, så hejdå!

mañana mañana



idag fyller vår lilla elin år!! woho! så ikväll ska vi till möllan och lite annat. mysigt!

men shit. vad. jag. är. trött. jag var hemma ungefär halv 7 i morse. sen somnade jag hs dirr. DIRRRRRRRRRRRRRRR.

nu ska jag väl äta frukost... kanske duscha... ja, duscha ska jag... ooooch seeeen skaaaa jag fixa mig.

u spin my head

nu ska jag iväg och jobbelobba! kan se om jag kan mms-blogga lite! jag är ruskigt trött. och så mår jag illa. så alltså är allt som vanligt! efter jobbet ska jag snabbt hem och fixa mig, sen åker jag och älsklingen till hans lillebrors student! skul! nu ska jag nog gå till bussen. tror jag. om typ fyra minuter. idag ska jag INTE äta pasta. blir så mätt så mätt.

hejdå vänner och fiender!

fest



hittade en bild på sara, elin, martina och mig på miloo.se. kul! ju!

it wont change a thing

kom precis hem. började på lilla torg med sarasve och tog en öl, sen mötte vi upp ida och gick till indian curry hut, åt lite och drack en öl till. hur mysigt som helst! sen var jag tvungen att springa med mina långa ben till bussen. och jag hann. intressant va?

på söndag SKA JAG SE GAAAAAVIIIIIN DEEEEEEEEEGRAAAAAAAAAW. så jävla fett! då har jag sett typ alla jag vill se. förutom ray lamontagne då.

här har ni en lista på vilka konserter jag varit på (och då räknar jag ju INTE festivaler):

the cardigans
the kooks
damien rice
bob dylan
lars winnerbäck 3 gånger
anna ternheim
och snart gavin degraw

det var ju inte alls många såg jag nu.

viiiiinooooo

nu ska jag ut och ta ett glas vin med sarasve på lilla torg. vi ska bara snacka en massa skit. mest om madde... HÖR DU DET MADDE? EN MASSA SKIT OM JUST DIG. :-)

ha det goth alla, jag kommer hem ikväll. hyfsat tidigt.

I know u love me
xoxo

gissa vem jag ska se på söndag........

http://open.spotify.com/track/2zlSarFQ4tkRj03bxlnAUB


(gavin)


rollin with the homies


nu fick jag ont i huvudet. och ikväll ska jag hem till tim. göra moodboard. göra portfolio. äta bajs. fan vad trött jag blev. nu ska jag samla ihop fler mailadresser. ett samarbete med en fotograf från stockholm får skjutas upp till senare i sommar på grund av att jag har TOO MUCH TO DO. jag har jättemycket att göra nu hela sommaren känns det som. det är konstigt. jag som aldrig har planer. förutom att supa då förstås.


woho!

idag har vi fått reda på en massa roliga samarbeten vi ska ha med roliga personer i kommande nummer av tidningen! känns pirrigt! nu ska jag ner och röka min första cigg. gott.

somebody



igår tog vår underbara lilla elin studenten! hoppas det var den roligaste dagen i hennes liv! först gjorde jag och madde oss i ordning hemma hos henne, sen stack vi till stan och såg elin springa ut och sen åkte vi hem till elin för att supa och äta. efter att vi ätiti oss SJUKT mätta så åkte alla till luftkastellet där det blev lite rejv. lite i alla fall. sen var jag hemma runt 2. vilket var väldigt skönt.

idag  mår jag prima ballerina och vet inte riktigt vad jag ska göra. hade varit mysigt att åka till skanör och fika hos sarasve!

jazza öla

nu ringde älsklingen och vill till carib kreol för att lyssna på jazz! jag orkar egentligen inte, men jag har varit ensam i flera timmar nu. och öl är ju gott!

gimme gimme gimme my man after 22.00



jag är trött. jag ska nog ha min acne-klänning imorgon. till en massa nitarmband. ska leta imorgon. ny foundation behöver jag också. jag har växtvärk i ena benet. jag har precis suttit och valt ut catwalk-bilder till en grej till nummer 2. spännande. nu ska jag välja ut illustrationer. sen ska jag nog ta en smoke.

one more full length record before I go

nu är det bara att börja direkt på nästa nummer igen! just precis satt jag och skickade massmail. känns lite patetiskt. menmen, vad ska man göra! hela natten satt jag och tim uppe och till sist råkade vi somna. men nu är den klar i alla fall! helt galet.

imorgon tar elin studenten så idag har jag och martina legat i parken och solat i flera timmar! det var gött! men svettigt! och jobbigt! men kul! nu måste jag snart äta något. är så FRUKTANSVÄRT HUNGRIG ALLTSÅ. och lite trött.


och nu ska jag nog... kanske... kontakta... lite... människor... skriva i tidningens blogg... hej...då...


MAGNIFICANT



det tog lite längre tid än väntat men nu är den klar!

DA MAGAZINE

http://mag-mag.se