vilken kvinna del 2

image233

madisco, säger:

duuuuuuuuu...gumman...........

na säger:
JAHA DU SNACKAR DET SPRÅKET JA

madisco, säger:
mina fitta snackar det språket

madisco, säger:

smackar fram massa konstiga ord


vilken kvinna

image232

madisco, säger:
vad hade du sagt om du knackat på min dörr, och jag öppnat och haft massa bajs inkletat i ansiktet
madisco, säger:
och sett helt rädd ut
madisco, säger:
eller inte rädd, utan mer "påkommen" typ
na säger:
ahahahahahah det hade varit så jävla ball
madisco, säger:
hahahahhaha
madisco, säger:
och slickat mig lite så i mungipan


I'm such a drama queen

image231

idag hittade jag en fet ny sjal på myrorna och tyvärr var ALLA, jag repeterar ALLA snygga koftor slut. uff hade ju... ett litet urval. jag blev i varje fall nöjd med sjalen och nu har jag ätit och mår svinilla. ganska läskigt. ikväll blir det KB!!!!!! så jävla nice med tim, martina och senare madeleinius och mia. shakira har fått luftvägsinflammation eller något sånt läskigt, så hon får stanna hemma och böla. jag tycker faktiskt bara pyttelite synd om henne. MEN I ALLA FALL, SÅ SKA MIN NYA SJAL FÖLJA MED UT IKVÄLL, LIKASÅ KATTVÄSKAN JAG FÅTT AV MIA MIA ÄR BÄST INGEN PROTEST VILKEN JÄVLA PINGLA ALLTSÅ.


what good does it bring, if I aint got you?

image226

skrämma får du gärna mörkret och komma hit. ögon i dina, lite till vänta bara. lättare var det att vara, bättre ögon, jag trivdes i dina. lika är du som lycklig var, en prålig singel i mingelvärld. över är staden och pollenchock det stjärnfall, en fjäril att fånga. tusental av svaren där du är och nykterhet går. varje natt bor mina fakir i en clown, det i en skratt.

trångt, du får blir min om du vill. för smal det är min soffa. en dans rymmer den men, precis som jag, tar du, men får och du ger, jag tar. telefonen fick sitt liv i orden som om aldrig hört försoning. förlät jag av ett snesteg? förlåt. vi behöver noll, vi kan på ingenting starta.

där kärlek vackert tas emot, du har så lätt att där den tas, kasta. lika väldig när ett sovande kvarter, dånar du som åskmoln. och du är vaken över flykten härifrån människobyn, om brinnande sorg predikar du lika som om gjädje. som om fanns inga sorger.

kanske i december får vi som vi vill; träffas. inga onda ord, du är snäll. dövstum var hela jag, natten kändes som sensommarljung, likadan. och tafatt som ett gapskratt i samhällsdebatt, som en sång. lägg i din sång, min.
tack för en paus, för ett underbart rus, i en värld så vulgär och burdus.

tisslande tassar

image225

igår fick jag ta del av två stycken alldeles underbara små historier! "kusligt" var ett ord som förekom ofta och jag skrattade tills jag grät. tyra banks och da gang gjorde mig besviken igår när en SVINsnygging åkte ut. potatisnäsan eller skank-mamman kunde ha åkt ut. JÄVLA SKIT!

idag slutar både jag och tim 12.00 så då blir det "thank you for smoking" hemma hos honom, med kanske madisco miss disco. ska fan få mat också.


I will shelter you

image224

top model varje dag nu och vad kan vara mer perfekt? NO THINGS. kb på fredag gör det hela ännu bättre och jag är svinpepp. att jag är pepp är ett under, för det är något jag faktiskt inte varit på riktigt länge. det går förfan framåt och jag kan ju bara vara lycklig inför denna plötsliga vändning.

stan med tim och tim idag och tim köpte en tavla och några ljus. VILL FLYTTA HÄRIFRÅN NU, innan allt stagnerar och jag blir som... kanske späckhuggaren. ew


nothing seems to be

image223

must you make me laugh so much?

a picture of you holding a picture of me

na säger:
hej fisfisse
madisco, säger:
hola banola

hela dagen spenderade jag med madeleine och lite på körskolan, där jag tvingades titta på henne när hon SÖG. skoja, hon var ganska duktig. jag tvingade därför sedan henne att köpa lite veggi-schnitzlar och de smakade svingott. när jag var svinmätt, lade jag mig ner i soffan och somnade framför csi. jag äger så fett mycket.


your blood on my lips

I want a lover I don't have to love. I want a guy that's so drunk he doesn't talk.

gula strumpbyxor i min lilla famn idag! och svinmycket mat, kan inte komma ihåg en dag jag ätit så jävla mycket. nu ska jag göra mig snygg och sedan sova. om 2 helger ska jag och madde åka till danmark och träffa våra underbara män och supa oss svinfulla. PEPP!

how to make it better

det blev inget kb igår, men mölleplatsen hela kvällen och jag träffade tusen människor från min skola. jag och martina träffade också på en svincool kille från kanada, som måste varit jim morrissons tvilling. en kille från peru var också där och honom hånglade martina med.

bring it on 2 ikväll!!

SKIT...tråkigt

na säger:
vad gör du
madisco, säger:
poopar
madisco, säger:
har ett hemligt gömställe under sängen där jag sparar alla små guldklimpar
madisco, säger:
väntar mig en riktig baddare nu
na säger:
du är
na säger:
så jävla sjuk att jag vet inte var jag ska ta vägen
madisco, säger:
jag vill till nova och köpa gulliga flufffergietrosor
madisco, säger:
kan samlas mycket skit i dem
madisco, säger:
om jag känner en guldklip när jag inte är hemma kan jag bara spara den där
madisco, säger:
och sen är trosorna söta med


situations like this

madisco, säger:

ällpefis


peppen

image222

jag MÅSTE se stefan sundström ikväll! inga om och men FBG, bakis i skolan en dag till är fan värt det. om inte, kan ni ju kolla på mig när jag sveper vinglas efter vinglas! SVINpepp! imorgon blir det juvelen och kristian anttila?

känn pepp

image221

mest opepp i hela världen

ur pablo-tim.blogspot.com (tims nya blogg)

"Tog en fika på Waynes efteråt med Nathalie och det var... omtumlande. Jag var trött och irriterad på livet och på skolan och hon var pigg som en jag vet inte vad. Skrattade åt allt. Hon är crazy och hon är alltid pank, vilket ju är trevligt för hennes omgivning och medmänniskor."

han måste ju älska mig...

fittburgar-gänget

gökobet once again och lite timbuk i bakgrunden. det började med förfest hos madde med tim, sara, martina, frettan och elin. fortsatte med bara jag och tim på lilla torg, fortsatte ännu längre med mevlude, timitältet och sedan förfestarNa igen. avslutade med endat FBG, lovley! svinbakis

ur frukost.wordpress.com (timsi)

image220

"Jag hatar att FBG-arna inte säger vad FBG faktiskt står för. Själv säger de, som jag skrev däruppe, Fittburgargänget men det känns inte riktigt aktuellt. Lite förslag.


Fula BokGruppen
Friska Brudars Gemenskap (HAHA)
Falsk Bottega Bag
Finska BiljettGrossister
Franska Bilister i Grupp
Frank Bosse Granberg
FingerBanging Groupsex
Flinka Bosses Gruva
Filips BilGrupp"

ganska nära sanningen ändå.


love..

image219

Kommentarer

Postat av: Madeleine the hilarious pussy

-Varför gillar jag ens sill? Ingen annan gör det, undrar om Robert gör det. Tror du det?
-Varför ställer du alltid mig så sjuka frågor, hur fan ska jag veta?
-Jag vet inte, gillar Aldin sill?
*Nattis ger en mördarblick*
-Nej jag vet inte, han gillar väl din ..
Jag var tvungen att skriva upp det, annars glömmer jag bara det. Men där punkterna står ska det vara något i stil med vad vi kallar två fula tvillingar, plus det ordet jag alltid råkar stava "fick" på datorn. LOVE!


favorittv-serie: jagad av kalsipper

image218

gökboet och sedan mölle med tim igår och lite min kära älskade. jag lärde mig en hel del i rfsl-tältet och lärde mig att föralltid äta falafel på kebablandet. lite tipsy hann jag bli och nu innan skolan börjar ska jag, martina, madde och tim ta en snabb tripp till golden och gråta lite över denna sommar. cool!

att få ett nytt schema för både skola och arbetstider imorgon, ska bli spännande. sådär.

tta

image217

shakira and the dirty blondes
minus sonia plus martina och tim, invigde igår årets mest suckade vecka med att shaka shakira-style på kb och träffa gamla barndomskompisar. förfest hos tim med martina, tim och alle gjorde mig pepp och våra män visade sina "talanger". bussen hem var en mindre katastrof.

så länge kan man ha en seriös konversation med madeleine

madisco, säger:
vad ska du ha på dig ikväll?

madisco, säger:
nachos

na säger:
dunnoianna

madisco, säger:
okaj

na säger:
dudo

madisco, säger:
vene

madisco, säger:

en liten klick bajs på huvet


how can it be so hard, when everything is right?

image216

idag blir det fullt upp på mitt sexiga schema! (jag drömde inatt jag var skitsexig och skulle göra en hemsida om 2007) först ska jag fixa T+, sen ska jag hem till madde, väl hos madde, ska hon FÖRHOPPNINGSVIS färga mina små ögonbryn (notera små). därifrån, när vi lyckats se någorlunda snygga ut, ska vi åka till mölleplatsen, med resten av ganget och se tingsek. efter tingsek åker jag hem till mig och hämtar booze och går sedan hem till tim, förfestar som fan och efter det tar vi bussen till stan, sticker till möllan och till kb. inte sådär jättefullt schema, men jag är ju faktiskt lat.

driving down town

image215

VÅRA BÄSTA ÅR NU! latah: busskort och förhoppningsvis stan ifall ansvaret (vilket är för mammor och för losers) och jobbet inte kallar. på fredag blir det fest hos tim! NAJJJJSSSSS

norma jean aint that song

image214

it's a world of its own in here. we get to love each other deeply. i'm so glad we got together. my whole world was falling apart.
DÅ SLÖSAR VI BORT VÅRA LIV OCH JAG TÄNKER ALLTID PÅ DIG (i april)

hey baby



image213

is that you? why your hair got so long, yeah yeah, I love it, I really do

"har du under 15 poäng finns det en risk att du inte har något liv vilket är ännu värre..."

image211

Om du får mer än 45 poäng, så är du ett dåligt inflytande.
Om du får under 15 poäng finns det en risk att du
inte har något liv vilket är ännu värre ?


(x) Rökt
(x) Druckit alkohol
(x) Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet
(x) Sovit i samma säng som någon av samma kön
(x) Kysst någon av samma kön
(x) Haft sex
(x) Haft någon i ditt rum förutom familjemedlemmar
(x) Tittat på porr
( ) Köpt porr
(x) Tagit droger
TOTALT: 9 / 10


(x) Tagit smärtstillande
(x) Ljugit för dina föräldrar
(x) Ljugit för en vän
(x) Smygit ut ur huset
(x) Gjort något olagligt
( ) Skurit dig själv
(x) Skadat/sårat något
(x) Önskat att någon ska dö
( ) Sett någon dö
TOTALT: 7 / 9


(x) Varit ute längre än du var tillåten
(x) Varit ute hela natten
(x) Färgat ditt hår
(x) Fått böter
(x) Varit med om en olycka
(x) Varit på en pub
(x) Varit på nattklubb
TOTALT: 7 / 7


(x) Varit på ett vilt party
(x) Druckit mer än fyra öl på en kväll
( ) Spenderat vårlovet i Florida
(x) Sniffat någonting
(x) Använt svart nagellack
(x) Haft på dig armband
(x) Haft på dig en T-shirt med ett bands namn på
(x) Lyssnat på rap
( ) Äger/Ägt en 50 Cent CD
TOTALT: 7 / 9


( ) Klätt dig som en plugghäst
(x) Stulit något
(x) Varit för full för att minnas något
(x) Drabbats av en minneslucka
(x) Svimmat
(x) Varit förälskad i en granne
(x) Fått någon att smyga in i ditt rum
TOTALT: 6 / 7


(x) Smygit in i någon annans rum
(x) Varit på en konsert
(x) Blivit kallad för slampa
(x) Kallat någon för slampa
( ) Installerat högtalare i din bil
(x) Haft sönder en spegel
(x) Duschat i någon av det motsatta könets hus
(x) Borstat dina tänder med någon annans tandborste
TOTALT: 7 / 8


(x) Ludacris har varit/är din favorit rappare
( ) Sett en p-rulle på bio
(x) Hängt i ett köpcentrum i väntan på en buss
(x) Skolkat från skolan
(x) Haft en skada
( ) Smitit från notan
(x) Satt eld på något
(x) Ljugit om din ålder
TOTALT: 6 / 8


( ) Ägt/Hyrt en lägenhet
(x) Brytit mot lagen då en polis varit i närheten
(x) Varit otrogen
(x) Hamnat i trubbel med polisen
(x) Pratat med en främling
(x) Kramat en främling
(x) Kysst en främling
(x) Åkt bil med en främling
(x) Blivit trakasserad
(x) Blivit verbalt trakasserad
TOTALT: 9 / 10


( ) Varit inne på internet 12 timmar i sträck
(x) Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck
( ) Tittat på TV i 12 timmar sträck
(x) Varit på en loppmarknad
(x) Blivit kallad för ett dåligt inflytande
( ) Druckit och kört bil
(x) Busringt någon
(x) Legat i en soffa med någon av det motsatta könet
(x) Fuskat på ett test
TOTALT: 6 / 9


Natha high schore: 64


mnag

mange på fredag!! efter det party hos tim och efter det ska vi kanske ut, martina är mest pepp i hela världen.

23-24 augusti ska vi fynda lite plisserat hoppas jag!


min högsta dröm : att få äta en hel grillad kyckling

golden i onsdags och fest hos jessica i fredags som slutade i klågerup och ikväll ska vi hem till tim, förhoppningsvis golden imorgon och tingsek och kb på fredag. JAG ÄR PEPP! pepp på att jag på två veckor lyckats få till mig:

en gratis liter vin av madde
gratis sprit på fest hos matte p
två koftor av morfar
väska för 10 kronor på loppis
skiva för 10 kronor på loppis
gratis färgning av mitt hår av madde
gratisskjutsar hem

jag är på HUGGET förfan! ÄGER!

fortsättning på tider tider

när sara fuskade på skitgubbe och sa "det är meningen att man ska göra det"

när sara var ute och gick med sin mamma, halkade på löv, ramlade i en ganska sjuk position, reste sig upp och gick iväg utan att skratta

när gräddskeden hade kasat ner i grädden och alla sa "det är så JÄVLA typiskt dig nathalie att lämna den så", så sa jag "men sara tog efter mig" och sara säger att hon inte tagit någon grädde. konstigt när alla såg grädde på hennes tallrik och hon luktade grädde i munnen

tider tider



när sara satt och bölade alldeles ensam framför datorn
när sara inte kunde sitta still på motocykeln och höll på att ramla av
när sara ramlade på tågrälsen
när sara trampade i en blöja
när sara trampade på en skogssnigel i skogen
när sara råkade sätta foten i vår spann med döda skogssniglar
när sara inte slutar skrika förrän hon får mat
när sara ramlade med cykeln framför en bil och han i bilen började skratta
när sara hade på sig sina blåa skor i ystad och hela tiden tappade dem
när sara inte kunde sluta göra bruna linser-posen i höllviken

I've got to say

KALABALIK igår. mycket sprit, men inte i överflöd, inte som alla påstod att det blev. men det var trevligt tills helvetet bröt lös. no more fest i staffanstorp, jag lovar.

I refuse to let him go

image203

ikväll blir det fest med matte p igen + mina girls - madde och nästa helg blir det avskedsfest för jessica och det ska bli sorgligt sorgligt! men ändå ball, för hon ska bli svinfull och likaså vi och det är ju alltid något att hänga i julgranen (som jag brukar säga). måste baka snart, innan jag blir helt galen av frustration över att inte få baka en kaka. igår badade min kille i iskallt vatten och det var sådär snyggt under kalsongerna

you've got me

image202

måste avsluta detta nu innan det går för långt, innan jag går för långt, innan du går för långt in i mig.

stapelfestivalen! ändå pepp! om jag hade haft sprit, pengar, ork, vänner och ett busskort. imorgon kanske, efter en ny klänning