göttet

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 9

Du ...
(x) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag-
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 6

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) Hårförlängning
( ) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 5

Totalt: 17


0-10 den naturliga naturligaste tjejen
10-15 konstgjord behandlad blomma
-> 15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast

fint!


alltid kul med KNASIGA namn

1.DITT ROCKSTJÄRNENAMN: (första husdjurets namn & nuvarande bil)
stefaningen

2. DITT SKURKNAMN: (favoritglassmak, favoritkaka)
hallonsorbetingen

3.DITT PILOTNAMN: (första bokstaven i förnamnet, första tre bokstäverna i ditt efternamn)
npål

4.DITT DETEKTIVNAMN: (favoritfärg, favoritdjur)
svartminigris

5.DITT STARWARSNAMN: (de tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förnamn)
pålna

6. SUPERHJÄLTENAMN (den/det + din andra favoritfärg, favoritdricka)
det svarta vinet 

7.VITNESSSKYDDSNAMN: (mammas och pappas mellannamn)
åsaglenn

8. DITT NAMN SOM VÄDERPRATARE PÅ TV: (din 5:e klasslärares efternamn, en stad som börjar med samma bokstav)
pettersson piteå

9.SPIONNAMN: (din favoritårstid/månad, en blomma)
höstros

10. SERIEFIGURSNAMN: (favoritfrukt, ett klädesplagg du har på dig nu + ie eller y)
äppletrosorie

11. HIPPIENAMN: (vad du åt till frukost, ditt favoritträd)
pajbjörk


lista 2

TONÅREN
Hur tycker du att du har det hemma? jag har det bra i min lilla etta
Har du bra självförtroende? ibland
Kan du lita på dig själv? sådär va
Är du nöjd över dina bröst? ja jag är riktigt jävla nöjd. så jäkla bra
Hur tycker du att ditt liv är? det är rätt fett
Har du ett bra liv tycker du? m
Vill du ändra på något i ditt liv? ja
Berätta vad: jag vill ha massa pengar och vara bästis med carolina gynning
Är du nöjd över din kropp? ibland! 
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? när jag är söt säger jag det hela tiden fattar du väl


KÄRLEK
Har du någon kille? ja
Vill du ha kille? ue nej
Tycker du om när en kille rör vid dig? hm... svårt
Är det okej att en kille gör det? ja
Måste han fråga innan han gör det? ja min älskade måste ALLTID fråga först
Vågar du att han gör det? hmm oklart
Vill du leva tillsammans med någon eller ha ett singelliv? både och
Trivs du tillsammans med någon kille? ja med min lilla bebis
Gillar du korta eller långa förhållande? olika
När en kille gör slut, blir du ledsen då?  har aldrig hänt mig, men jag hade nog blivit rätt ledsen ja

VÄNNER
Har du bra vänner? sådär
Du tycker om att va med dina vänner? sådär
Har du många vänner? jag känner alla när jag är på kb
Vad heter dina bästa vänner? martina elin madde sara tim jonas
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? både och!

MOGENHET

Har många sagt att du är mogen för din ålder? ja
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? ja
Har du fått bröst?  hmm jag vet inte. hur vet man det?
Har du fått höfter?  nja sådär
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma? vadå jag gillar väl inte att gå ensam i stan

lista 1

HUR

Svarar du i telefonen:
haej
Gör du när du är kär i fel person:  kör på!
Tycker du om gul-bil-leken: riktigt bra
Mycket pengar har du i plånboken just nu: hmm vad sägs om noll kronor
Mycket är klockan: 22.54
Många kontakter har du på msn: 74
Spenderar du en regnig dag bäst: hehe jadu

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
aldin - "vet inte. snart kanske."
Pratar du med på msn just nu?  dinomite
Ringde dig senast: pappa
Pussade dig senast? jojje såklart
Vill du kasta en sten i huvudet på? nån riktig fuling
Saknar du mest just nu? hemlis
Ska du träffa imorgon? de på jobbet
Sov du med senast? snyggingen
Festade du med senast? martina elin madde
Vem fick du senast sms av? lurvas

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
jadå! klart man har! skitcoolt ju!
Gråtit en hel natt: yeeeah
Druckit så du spytt: en miljon gånger
Åkt vattenskidor:
Åkt rullstol: ja! men det var inte kul
Gjort en bakåtkullerbytta: klart man har gjort det
Köpt lösgodis för över 50 kr: tror inte det
Haft träningsvärk: ja någon gång kanske
Önskat att du var det andra könet: kanske en gång
Har din kompis rosa kanindräkt: ja, varför inte...?

my girl wants to



i helgen har jag haft olika sorters äventyr.

i fredags åkte jag till lund för att träffa en gammal vän från stockholm. han har nyss flyttat hit och det är bara så galet att jag kunde ta bussen till honom. det var roligt och han bjöd på dricka och berättade att han gillar house. jag suckade lite, hånskrattade och gillade varenda sekund!

i lördags stack jag och mina vänner minus sara till möllan och drack en massa öl. det var också fint. och jag blev full som en liten gris! men jag var normal ändå och min älskade och jag tog bussen hem. tror jag.

snart ska väl jag och madde ta oss till london förhoppningsvis och festa loss med vår dirty blonde-tjej sonia! då blir vi förenade igen och shakira för också försöka komma dit, så blir det riktigt fulländat.

kvinnan jag älskar



helt sjuk. sexig, snygg, söt, rolig, cool och BÄST.

det är inte många jag kallar för cool. men hon är fan cool! och helt underbar. vill vara hennes bästa vän!

woho jag fattar

Följ min blogg med bloggkoll

BUDA PÅ MINA KLÄNNINGAR OCH SKOR

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1681104&listtype=1

jag behöver lite pengar, så jag har lagt ut en del klänningar och ett par skor på Tradera. Köp gärna! Ska snart lägga in mer, när jag rensat min garderob på riktigt den här gången!

crazy



fick den här bilden idag från vår fotografering för en miljon år sedan. jag tycker att den här bilder är helt fantastisk men dino är riktigt galen och vill inte ha med den i tidninge. TJI, säger jag, för jag bestämmer!

fotograf: idioten
modell: madde
stylist: lilla jag


fint som fan



koreografen tänkte på "hur skulle det se ut om tim burton arrangerade ett bröllop?" så himla himla fint

love you