groove



I wonder if she's been naked in her room since I've been gone
I wonder if she said to them as she said to me before

However much you use me baby, come on use me more

and I wonder if she's been pressed against an unfamiliar wall
and said to all those men as she has said to me before

However much you want me, I swear I'll make you want me more

However much I love you, you will always love me more
and i guess i's true
however much she loves me i will always love her more

I'm no wiser than the fool that I was before

http://www.fragbite.com/?threadID=480350&commentPage=25#comments

de här gatorna har för många namn för mig

image361

idag har tänkte jag på hur gulligt det är när någon säger någonting om "de andra" och vi då förstår vem hon menar, eftersom där finns inga "andra" som kan klassas som "de andra". älskar er!

och han fångade prästens dotter fast man inte vet hur

image360

på fredag ska vi pusha litta
kanske slicka mellan babiron ifall modet tillåter
dina läppar ska jag gömma under mina
men inte ifall du formar dem till mitt alias
då blir jag endast skrämd
i mitt kök blir du bjuden på kaffe
när klänningar från ebay kallar


din gula kjol passar bra till vår tidning

ja, egentligen allt i din garderob

men nämn inte mitt namn
jag tror din monkiklänning minns mig ändå
även fast den aldrig rört vid min rygg


and getting wiser

image358

sån här lugg vill jag ha, madde! firrar du det till mig? vill du med på svartklubb på fredag? eller är du pepp på dans till 80-talets alla låtar på deep?

saker som har gjort mig lugn idag (som gav mig magsår igår):

  • fick en räkning hem från skolan på 1600 för försenade böcker och idag sa hon att hon river räkningen om jag kommer med dem imorgon
  • blev lite rädd för ovan på grund av att jag inte har 1600 kronor att lägga ut på det, nu är jag lugn för på fredag är jag 1100 svenska riksdaler rikare
  • martina sa igår att hon inte ville till svartklubb och att hon var pepp på "en vit helg" och eftersom att jag vill ut blev jag ledsen. idag sa dock nahar att hon kan fixa fribiljetter till deep.
  • igår sa nahar att vi idag var tvungna att visa kvitto i skolan på att vi betalat skolmaten. eftersom min moderna morsa betalat på internet har vi inget kvitto. idag när jag gick till receptionen sa hon dock att vår betalning kommit in och att jag slipper visa kvitto
  • i några veckor nu har jag varit lite ledsen över att inte kunna nå tim på grund av en borttappad mobiltelefon, men igår tipsade jag honom om telenors hemsida och en billig mobil och han nappade direkt och om 2-4 dagar har han en ny mobil. kan redan hans nya nummer i huvudet.
något som jag inte kryssat av än är att jag måste fixa nytt IV-val idag. vill inte sitta ensam på någon skitkurs.

ps. på fredag ska jag och mia sitta och klicka hem ett gäng underbara klänningar från ebay. puss

and it's all white lies

idag ska jag och tim och tim åka runt till diverse affärer i stan och leta kläder till vår tidning. det ska bli roligt ifall mitt kaffe snart svalnar lite. idag var det premiär för mina silvriga tretorn i skolan, även fast jag inte har någon lektion. jag har så lite att göra.

snart ska jag och mia beställa lite från ebay och det ska bli hur perfekt som helst! på fredag blir det antagligen kb, annars kanske tim övertalar mig att sticka till någon svartklubb.

jag vill proppa i mig och vakna som ett as

image357

jag önskar att jag var pepp på att sticka på fest i almvik med timitältet och michelle och jag önskar att jag var pepp på att dricka vin på något halvroligt kalas och jag önskar att jag inte var som en fluga i smöret i någon annans kök.

men säg varför rodnar

ett par glansiga, tjocka läppar och ett hårigt bröst fick mitt hjärta att hoppa till mer än vad det brukar. att han var odräglig och kåt gjorde mig inget, för hans skägg och hans fingrar mot hennes vita skjorta var mer än jag behövde idag.

jag är svinhungrig. min familj ska äta pizza och eftersom att jag inte har så mycket att välja på i stora vida svedala, och eftersom att mamma inte köpt några grönsaker får väl jag äta qournbullar och makaroner ikväll. fyfan vad gott.


.

Om du ser/har sett över 50 serier är du en serienörd!

(x) Gilmore Girls
(x) Grey's Anatomy
( ) Prison Break
(x) Desperate Housewives
(x) OC
(x) One Tree Hill
( ) Off centre
(x) Vänner
(x )Förhäxad
(  ) 24
(x) Simpsons
(x) Scrubs
(x)CSI
(x)CSI Miami
(x) CSI New York
( ) Jordan Rättsläkaren
(x) Joey
( ) Bones
(x) Dawson's Creek
(x ) Heroes
( ) Hercules
( ) House
( ) Brothers and Sisters
(x) Sex and the City
( ) Navy CIS
( ) Lost
(x) My name is Earl
(x) Ugly Betty
( ) Smallville
(x) Southpark
( ) Stargate Atlantis
( ) The 4400
(x) Two and a half men
(x) Spin City
(x) Cold Case
(x) Criminal Minds
(x) Baywatch
(x) Lilla huset på prärien
( ) Dallas
( ) Shark
( ) Tredje klotet från solen
(x) Law and order
(x) Våra bästa år
(x) Våra värsta år
(x) Ett geni i familjen
(x) Alla älskar Raymond
( ) Ghost Whisperer
(x) 8 simple rules
( ) Svensson Svensson
(x) Lizzie McGuire
( ) Sunset Beach
( ) Magnum
(x) VIP
( ) Stacked
(x) Myggan
( ) Vita huset
( ) Advokaterna
( ) Ally McBeal
(x ) Las Vegas
(x ) Xena
(x ) Entourage
( ) Cityakuten
(x) Will & Grace
(x) Sjunde Himlen
(x) Dharma & Greg
(x) Fresh Prince in Bel Air
(x ) Skilda Världar
(x) Nanny
(x) Nikki
( ) Tre Kronor
(x ) L-word
(x) Vita lögner
( ) Andra Avenyn
( ) Rederiet
( ) Hem till gården
( ) How I met your mother
(x) That 70's show
( ) Alias
(x ) Seinfeld
( ) Glamour
(x) Huset Fullt
( ) Hjälp
( ) Mitt liv som död
( ) The Shield
( ) Close to home
( ) That's so Raven
(x ) Buffy the vampire slayer
( ) Eve
(x ) Clueless
( ) Tredje Skiftet
( ) Friday Night Lights
(x) Kära Susan
(x) War at Home
(x) Sabrina - tonårshäxan
(x) Fashion House
(x) Fraiser

56. kul va

han för och hon följer

image356

jag har gjort precis som alla andra nu; beställt den här klänningen. trots att den är ganska uttjatad är den ju åh så fantastisk. blir sugen på att ut och ferra på fredag bara för att få ha den här sexiga grejen på mig. idag ska jag hämta den efter att jag jobbat och efter jag kollat på fight club med min filmkunskapsgrupp. jättetrevligt. efter det ska jag hem och laga mat med min älskade och kanske klippa hans hår.

igår var det projektarbete med tim. "projketarbete med tim", snarare projektarbete med mig själv och tim i soffan framför fifa. hatar fifa för det får tim att skrika på mig och på tv:n.

tim i photobooth på sin mac och mitt skratt


bebisen och mamma

image354

faktiskt en helt fantastisk kvinna


han kan vara min enda kille


hon smälter i alla fall mitt kalla kalla hjärta


cecilia linson

http://www.sharebigfile.com/en/file/4592/Balladen-om-Fredrik---kare---Cecilia-Linson-mp3.html

så här är låten. har fått många fina kommentarer även fast denna låt gjordes på en minut och för att jag och tim inte hade något bättre för oss. men enjoy

dragspel och bas

image353

tim och jag har spelat in ännu en låt och den har fått hyfsat bra kritik av en hyfsat liten publik. min mamma blev helt förtrollad och skickade ett sms i morse där hon, i en mening, undrade var låten fanns och om hon fick visa den för mormor och morfar. den finns på tims dator, svarade jag och fick ett "jävla unge;) skoja lav ya" tillbaka.

ikväll blir det jazznight med mina fyra underbara kvinnor och kanske en lika underbar man. eftersom att den här mannen alltid är pank, så får vi ju se hur det går. det ska i alla fall bli en mysig jazz-förfest och sedan framåt natten så drar vi våra höga klackar till retro och chillar. tim ska inte ha höga klackar.

in truth I only really wanted to be wanted by you

kan du inte vara den
som med kittlande fingrar mot min mage
berättar var solen går ner
och kan du inte på ditt språk
berätta vad mina dikter handlar om
kan du lära mig hur man stänger av ett av sina sinnen?

jag önskar jag någon gång vågade skriva om dig med en röd penna

dream about flying

image352

idag ska jag vara duktig. jag har städat halva mitt rum och nu har jag lyckats plugga lite. min bilddagbok är borta och jag hade inte kunnat bry mig mindre. jag har ingen kamera ändå. senare idag, när jag pluggat och städat, är det dags för mig att spendera lite tid med mina fantastiska fyra. utanför rummet hör jag höjda röster och nu när jag äntligen ska plugga så ska de såklart sitta där ute och höja sina röster. jag tror jag ger upp, jag naglar fast mig framför youtube och framför joni mitchells sköna stämma. eller så ska jag bara sitta och vänta på att mitt hår ska se ut som ovans.

igår var jag på kb och det var nice

min mamma sa: "har du någonsin haft en vit helg?"
det är väl klart som fan att jag haft en vit helg någon gång
min mamma: "men på senare tiden?"
nej
min mamma: "du kanske borde testa om du klarar det"

vad min mamma inte förstår är att jag inte går ut för att "jag tänker fan inte ha en vit helg" utan jag går ut för att senare få komma hem till min älskade och vara snygg och älskvärd. och för att träffa mina kvinnor såklart. min mamma är också den som har fått för sig att jag inte tror att man kan ha kul utan sprit. klart man kan ha kul utan sprit, jag har skrattat jättemånga gånger i skolan.

det här är också kvinnan som myntade uttrycket "att amma är det mest naturliga som finns"

na

image351

min dator är otroligt jobbig just nu och vill inte göra så att jag kan lägga upp videoklipp här. vilket jävla skit.
ikväll ska alla till kb, men ikväll känner jag mig sjukt trött på det där jävla stället och var sugen på lite jazz och inte på att "pusha litta" som affe brukar säga. men eftersom att vädret är som det är, så skiter jag i det och pimplar lite vin i maddes tomma lägenhet istället. hur nice som helst.


.

men skål för kapitalet.

.

jag undrar hur så många
kan känna så mycket smärta
varför älskare inte känner någonting
och sen förbannar jag min elegi
och jag blir så jävla deprimerad
i en värld där många lider
varför ska jag vara så lycklig?

ibland blir mina problem så tjocka
jag kan inte se hur jag ska kunna komma ur dem
men sen hade jag hellre varit fast uppe i ett träd
än att vara bunden vid det

det är djävulens dans

jag mår bra! jag mår bra jag mår bra jag mår bra. på lovet har jag festat som den gris jag är och jag har haft tid för både min älskade och mina fantastiska kvinnor. jag har haft pengar till allt och mer. jag har träffat nya människor, jag har blivit överröst med underbara komplimanger.

jag ska bestämma träff med en underbar kvinna (som jag har förstått och hört att hon är) och jag är inte så nervös. kanske lite.

.

min gamla man
han är en sångare i parken
han är en vandrare i regnet
han är en dansare i mörkret

vi behöver inget papper
från rådshuset
för att vi ska hålla ihop

min gamla man
håller bort det gråa
han är det varmaste ackordet jag någonsin hört
spela det där varma ackordet, spela och sitt kvar

men när han går
lämnar mig med mina tankar
så är sängen är för stor
och stekpannan för bred