jag är en av alla dem som skyller sina sorger på den här planeten och den här stan

image182

SÅ JÄVLA SJUKT I HELVETET!
paris et italia imorgon och ja, jag minns för 20 veckor sen!

givin' what you gotta give

image181

midsommar och det var kroppar, dans och dricka. det var tanklösa små dockor, med trendiga, övade ord och musiken var en billig genväg, mellan pojke och flicka. jag tror jag tog i lite för mycket, det gick nog lite för långt. det blev lite kaos, men trots allt var det skönt, att det gick som det gick, att det blev som vi sa. för många jordgubbar och för många potatisar hemma hos twinsen. väl hos maja i lomma tror jag att det blev lite för mycket av en massa annat. jag höll mig dock torr, vilket är mindre än vad elin kan säga.

you left a lovestain on my heart

sveriges mest onödiga helgdag idag. och inte är jag sämre än någon annan! det ska tryckas ner potatis efter potatis och gräslök och gräddfil och svälja ner varje tugga med det sura vinet mormor lämnat på trappan! high heels och en vit klänning, sen är jag som vilken midsommarfirande 35-åring som helst! wannabe!


dagens skämt + en och annan ångestattack

madisco, säger:

skojade. ditt svettiga linne är i min hall


can't eat

suger
skittrött

allt


av timpan hardenstedt-O jörgense

nathalie har fått ett litet kuvert
jag svär det är sant
på posten
och det fick hon av en tjaj
som var kär i sig
själv
nathalie
din lilla lilla fis
kom och lek med mig

got no time, got no mind, for the line in my life

image179

städa x 2 + jobba + HEM TILL MIN LOVAH!! och imorgon blir det ferre som fan och på lördag blir det packning och lite fest för madde et moi och det är bara det sötaste.

you're such a pretty thing

park och golden ikväll och tydligen blir vi "ett riktigt stort gäng"! jag är ganska så jättepepp på det faktiskt, det var ju faktiskt 4 dagar sen jag drack vin senast. innan dess ska jag entra mon chéres säng och ligga där tills klockan blir för mycket och jag sakta får dra mig ifrån honom, och med ett fortfarande hårt dunkande hjärta gå till bussen.

4 dagar!

members

kan man annat än älska den mannen?

http://frukost.wordpress.com/2007/06/20/commitment-issues-och-hugh-grant/

  • varför skriver du aldrig så om mig. tycker du inte jag är djup

  • om jag är djup som havet är du djup som en waterpool. mf


  • ärligt

    madisco, säger:
    så kom vi förbi ett mcdonalds och jag och martina gick in

    madisco, säger:

    så var där ett bord med vars en fylld bricka, så vi gick dit, tog på oss hucklen (för det hade de riktiga ägarna till brickorna) och sen åt vi deras mat


    vadå jag säger alltid hästkista

    alex schulman är nog det roligaste som lever

    http://www.aftonbladet.se/vss/punktse/story/0,2789,1095840,00.html

    that's when I know, what it is about you

    image178

    det var sista gången jag såg nick stokes lida i en kista långt under marken. det gjorde ont i mitt hjärta och jag ville gråta floder, men jag höll mig, stark som jag är. finns ingen bättre, finns ingen annan. du, jag och en hamster. sen behöver jag inget mer.

    I really do love you


    drifting

    image177

    en väldigt ingående kärlek för min resa om fem dagar och en mindre kärlek för allt jag får lämna i två veckor. det kommer vara värt det och speciellt kommer jag känna det i efter hand, precis så som det ska vara. all kärlek i världen till min mormor och morfar, som inte bara gett mig 300 kronor i veckan för att jag ska spara dem (men i själva verket har jag köpt klänningar, kaffe och vin), utan nu innan jag åker betalar hela resan. mindre kärlek till att jag ska jobba varje dag den här veckan och att inga planer inför midsommar skapats. i värsta fall blir det supning och ät hos twinsen och efter det vidare till ett något mer crowded ställe. hoppas jag. eller, jag jag vet inte. supa hos elin förra året och sedan sticka och knulla utomhus känns också helt okej.

    you probably could'nt see for the lights, but you were looking straight at me

    studentfest hos ida i fredags och ganska mycket vin hos mig i lördags. NICE!

    that's what I'm doing

    ikväll blir det studde med madisco miss disco, i höör eller vafan det var och där ska det pimplas vin och annat mysigt som man gör i höör. innan dess ska jag köpa en fet tishe på indiska och ska sedan äga studden med madisco miss disco. jag hoppas på lite gratis booze och kanske en och annan cigarr. FETT! för övrigt såg jag och FBG little miss sunshine och napoleon dynamite och vi åt inget godis

    rascal flats - these days

    sjukt stora bröst

    image176

    vi drar till playan och äger alla brunare pressare, för pressar gör vi inte, vi glassar

    !

    image175

    men jag är pepp, så det är lugnt!!

    the way I love you

    ledig och mindre än två veckor!! sjukaste på länge, något av det bästa som händer, någon av de bästa somrarna, i mitt korta och ändå alldeles för långa och för innehållslösa liv. ollonborrarna hälsade på i helgen och jag skrek och grät som det barn jag är. men äldre blir jag och kortare blir mitt liv och vad gör jag åt det? inget. vad gör jag för att inte få ångest över hur gammal jag är? super och alla säger "men vadå, vi har väl visst roliga liv? vi är ju alltid fulla!"

    mm, inget att hänga i julgranen, som jag brukar säga.

    I've got to

    det var ferre igår och det var utslängdhet och det var nya fester och det var rosor och vin. skämt om bindor och ollonborrar och om hv. om två veckor idag, åker jag och madisco och sen kommer jag tillbaka igen till svettiga kramar och mjuka pussar av min lovahboy


    another girl will change your mind in less than half a summer

    18års-ferre ikväll! ganska pepp och ganska pepp på grillning innan det. eller nej, inte jättepepp på det, men jävligt på allt vin som ska förtäras och pimplas ikväll! jag är inte sugen på personen som ska ha fest, men jag är sugen på mina girls och att vi ska, som alla andra helger, entra Festen och äga ut alla andra. det är bara så sorgligt roligt och jag älskar varje helg with FBG! det uttalas föressten effbeegee

    wasting time

    image174

    vad gör jag med min tid? varför spenderar jag inte varje vaken minut framför csi? att detta har hänt är helt sjukt. det är helt ofattbart, jag kan inte tro att det är sant. jag kan inte ta till mig vad han sa för 15 minuter sen, jag kan bara inte. jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra, jag vill bara gråta. tyvärr, har jag ett så fruktansvärt enkelt liv att jag blir så upprörd över dessa pettitesser, men jag måste. jag saknar redan ditt leende, din ilska, ditt allt.

    to love somebody

    http://joanne45.imeem.com/music/7BrEJrT2/to_love_somebody_live/


    det här är verkligen så jävla bra att jag vet inte var jag ska ta vägen. de två största männen i mitt liv sjunger tillsammans, vad gör man då? inget annat än sitter och tänker att kanske gör världen bra saker för mig ibland

    as I walk straight out of town

    image173

    jag och madde började inte att planera igår, men kom fram till att vi måste planera vad vi ska göra efter studenten. vi kollade på lite olika ställen och jag blev sugen på allt. idag är jag också JÄVLIGT sugen på stapelbädds och checka lite snygga och fräscha sk8erboys, men jag tror det blir lunch i västra hamnen istället. vilket jag i och för sig också är  sjukt pepp på!! pepp = att jag är hemma själv 16 juni, men mindre pepp på att jag inte ska ha ferre, utan får nöja mig med FBG + min kära + kanske tim

    zero conversations

    image172

    igår bjöds det på sanning eller konsekvens-kort och myggbett hemma hos sarasve i falsterbo. kvällen började bra med massor av vin, cigg och sånt. slutade skitbra, med inget vin och mindre cigg, på väg in till stan. vi ÄLSKADE stopp i toalettstolen och vi älskade mitt försök att dricka rött vin från en filt. det blev många sjuka samtal och många sjuka sms, men vi skrattade i alla fall tills vi grät och spydde all over tha place

    det var jag som gjorde att jessica simpson gjorde slut med sin pojkvän

    john mayer och hans äckligt snygga ex var tillsammans söta och antagligen ganska nära varandra på min i-podlista. madde trodde att hon skulle vara rolig, när hon skulle lägga in random låtar till mig på ipen och när jag kollade bort la hon in två jessica simpson låtar. jag skrattade såklart åt detta busiga upptåg, drog på smilbanden, visade tänderna, fick större spruckna blodkärl i mina smilgropar. på insidan grät jag en tår efter en annan, för jag visste att jag var tvungen att splitta them up, för inte är jag den som är den som har halvtaskiga, smöriga ballader på min ipe. icke sa nicke

    .

    Det var som om jag plötsligt förstod vad jag saknat,


    en frukost med dej och ditt nyduschade hår.
    Kom hit du behöver inte ringa en sån härlig förmiddag,
    jag rostar mina mackor blott för dej, min vän.
    Jag har bröst och bringa som en frukostflinga,
    varm choklad och marmelad.



    Så låt oss sitta där till sena sommarkvällen.
    Kom hit du behöver inte ringa en sån härlig förmiddag,
    jag rostar mina mackor blott för dej, min vän.
    Och jag är brunbränd och stark som ett A4-ark,
    jag har muskler av marmelad.
    Så låt oss sitta där till sena sommarkvällen.

    din mun ångar av rök

    det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu. och jag borde sagt igår vad jag kom på häromdagen.
    men låt dem älta, dividera, om vikten i det där. här får man aldrig göra fel, här får man aldrig göra om, jag säger KOM.

    jag ska bli smart. jag har bestämt mig. jag har tagit min intelligens för givet, likaså lyckan, precis som lasse och därför ska jag faktiskt ändra mig själv lite. jag vill bli givmild, hjälpsam, lojal, älskvärd, älskande, smart, snäll, barmhärtig. inte vemodig, trög, lat, oansvarsfull, fattig, elak, hjärtkrossande.


    sån kärlek på bilddagboken.se, va

    1. Vem är du?
    2. Är vi kompisar?
    3. Hur och när träffades vi?
    4. Tycker du om mig?
    5. Skulle du kunna pussa mig?
    6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
    7. Beskriv mig med ett enda ord.
    8. Vad var ditt första intryck av mig?
    9. Vad påminner dig om mig?
    10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara?
    11. Hur bra känner du mig?
    12. När sågs vi senast




    1. Tim.
    2. Lite halvt väl, inte jätte bra iaf.
    3. Insparken.
    4. Självklart.
    5. Självklart.
    6. Bitch, för du är en.
    7. Bitch.
    8. Bitch.
    9. Alkohol.
    10. Alkohol.
    11. Inte jätte bra.
    12. Skolan.
     


    GULDBARN skriver:  
    1. en förklädd bög
    2. nepp
    3. ...
    4. du värkar vara en skön person
    5. on the munn
    6. orginell, du e snygg på ett orginellt sätt
    7. het
    8. fan va ball brud
    9. kläder
    10. lycka, why not
    11. ...
    12. ...


    nunnedok skriver:  
    1. Din storasyter
    2. The best!
    3. När vi började första klass, var skitfulla och strulade
    4. YEAH!
    5. mmmm
    6. Nachos - Cuz u love 'em!
    7. FULL
    8. Fan vad full hon är för att bara vara sex bast
    9. Spyor och höga telefonräkningar
    10. Självdisciplin
    11. Bäst!
    12. Right this moment



    brunslick skriver:  
    1. Vem är du? sanna martina pettersson
    2. Är vi kompisar? knullkompisar
    3. Hur och när träffades vi? en gång när du ville låna ett bamseplåster
    4. Tycker du om mig? oui!
    5. Skulle du kunna pussa mig? ja tack
    6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det! horan. för att du är en hora.
    7. Beskriv mig med ett enda ord. kåt
    8. Vad var ditt första intryck av mig? söt
    9. Vad påminner dig om mig? kräk
    10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara? 1 miljon kronor.
    11. Hur bra känner du mig? världens bästa.
    12. När sågs vi senast? precis, på bussen.


    mchelle skriver:  
    1. Vem är du? Michelito
    2. Är vi kompisar? yes indeed
    3. Hur och när träffades vi? första dagen i ettan, bästa klassen:D
    4. Tycker du om mig? ibland
    5. Skulle du kunna pussa mig? inte nykter..
    6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det! crackhoe.. hihi ja kanske lite saker som h'änt här hemma...
    7. Beskriv mig med ett enda ord. galen
    8. Vad var ditt första intryck av mig? hm.. tyst snobb/emo aktig
    9. Vad påminner dig om mig? svedala
    10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara? immunitet mot alkohol & legg
    11. Hur bra känner du mig? pretty good
    12. När sågs vi senast? idag i matsalen

    HAJDO


      
     


    mia skriver:  
    1. Vem är du? din stalker
    2. Är vi kompisar? jag är kompis med dig
    3. Hur och när träffades vi? i ett klassrum heh
    4. Tycker du om mig? ja
    5. Skulle du kunna pussa mig? du skulle inte låta mig
    6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det! mathi för du heter det på min mobil. det skulle gå fort och jag var inte nykter och då blev det mathi
    7. Beskriv mig med ett enda ord. bajs
    8. Vad var ditt första intryck av mig? i ettan gick du alltid framför mig med rohvolet i höjd med mina ögon
    9. Vad påminner dig om mig? bajs
    10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara? livslångt alkoholförråd
    11. Hur bra känner du mig? lika bra som din mamma
    12. När sågs vi senast? vene
     




    littlesinner skriver:  
    1. Narianna
    2. Hell yeah!
    3. I skolan!
    4. Jaaa ibland
    5. var du vill
    6. Natalianna..bara e så
    7. Kåt
    8. Brat
    9. Vårt gemensamma barn
    10. Cig
    11. Mucho bra!
    12. Sitter breve dig nu bitch

    PUSS

    .

    linda rosing ska släppa självbiografi

    you can bring me flowers

    image163image166image167image168image171image169image170

    eller så kan jag komma med dem till er

    your hair got so long

    gratis är aldrig fel, som det sägs och det är så sant som det är sagt. igår var vi på 20års-ferre och brallan fick coola presenter av oss. inte våra kroppar, som var ett tips på en present av en fin vän.


    inom en snar framtid hoppas jag på att klippa mitt hår kortare i nacken och jag grämer mig inte alls över att om 3 veckor idag beger jag och madde oss. jag gråter nämligen av lycka.

    lyckan sitter inte i bakispizzan eller ananaspajen idag och inte heller i den välbehövda pausen i maddes soffa. för den sitter i min nattgäst och då att om 3 veckor är det så fullt av sommar att jag kommer vara en sommar.


    I must admit you kind of bore me

    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me
    I must admit you kind of bore me