my girl wants to



i helgen har jag haft olika sorters äventyr.

i fredags åkte jag till lund för att träffa en gammal vän från stockholm. han har nyss flyttat hit och det är bara så galet att jag kunde ta bussen till honom. det var roligt och han bjöd på dricka och berättade att han gillar house. jag suckade lite, hånskrattade och gillade varenda sekund!

i lördags stack jag och mina vänner minus sara till möllan och drack en massa öl. det var också fint. och jag blev full som en liten gris! men jag var normal ändå och min älskade och jag tog bussen hem. tror jag.

snart ska väl jag och madde ta oss till london förhoppningsvis och festa loss med vår dirty blonde-tjej sonia! då blir vi förenade igen och shakira för också försöka komma dit, så blir det riktigt fulländat.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej gullet! Var det Hugo han hette som du träffade i lund. som du träffade i Bohuslän? ha ha Kram o puss. love u

2008-10-13 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback