SKIT...tråkigt

na säger:
vad gör du
madisco, säger:
poopar
madisco, säger:
har ett hemligt gömställe under sängen där jag sparar alla små guldklimpar
madisco, säger:
väntar mig en riktig baddare nu
na säger:
du är
na säger:
så jävla sjuk att jag vet inte var jag ska ta vägen
madisco, säger:
jag vill till nova och köpa gulliga flufffergietrosor
madisco, säger:
kan samlas mycket skit i dem
madisco, säger:
om jag känner en guldklip när jag inte är hemma kan jag bara spara den där
madisco, säger:
och sen är trosorna söta med


Kommentarer
Postat av: Madeleine the sad pussy :'(

alltså LÄGG AV! jag kan inte vara rolig och störig om du ska hålla på att publicera allt! :(

Postat av: martina

och sen är trosorna söta med. det var ju klokt sagt i alla fall

2007-08-26 @ 11:23:58
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: Danisco

HAHA JO, fortsätt publicera... sånna här sidor av Madde ser vi typ aldrig... hennes sinne för bajshumor är inget vi fått ta del av :O

2007-08-26 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback