min högsta dröm : att få äta en hel grillad kyckling

golden i onsdags och fest hos jessica i fredags som slutade i klågerup och ikväll ska vi hem till tim, förhoppningsvis golden imorgon och tingsek och kb på fredag. JAG ÄR PEPP! pepp på att jag på två veckor lyckats få till mig:

en gratis liter vin av madde
gratis sprit på fest hos matte p
två koftor av morfar
väska för 10 kronor på loppis
skiva för 10 kronor på loppis
gratis färgning av mitt hår av madde
gratisskjutsar hem

jag är på HUGGET förfan! ÄGER!

Kommentarer
Postat av: Madeleine: the qtest pussy u know

jävla snyltare. men jag är som robin tha hood: tar från den rika och ger till den fattiga. love

Postat av: Madeleine the mad pussy

och ps. ditt jävla cp. har du gått upp på mitt rum, laddat upp bilder utan lov OCH bloggat utan att jag vetat om det när jag sovit som en ängel (tills någon väckte mig genom att skrika på mig) i soffan?! du ska ha stryk

2007-08-13 @ 19:55:32
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback