.

har varit lite tomt här. har inte haft varken lust eller ork att skriva. känner mig mentalt utmattad och utarbetad. jag har inte mer att göra än en annan 17-åring, men jag är inte van vid det här. jag har inte tid med fem underbara kvinnor, ett jobb, skolan, alla läxor, att laga mat, att jobba med projektarbetet och tillfredställa en alldeles fantastisk man.

jag orkar inte allt. jag vill träna också, min kost är skit, att äta en gång om dagen är inte normalt.

ebba von sydow sa "det är inne att vara utbränd" och det är för jävla sant. men seriöst, jag är fan inte långt ifrån

Kommentarer
Postat av: mormor

Tur att vinet är slut så du
kan ha några vita veckor.ibland behöver kroppen time out. Kram

2007-12-17 @ 22:48:25
Postat av: martina

"har varit lite tomt här"???? var tog "det har" vägen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback