even with all the money in the hole wide world

helgen var minst sagt spännande. fredags var ju som det var och igår spenderade jag, martina och madde kvällen och natten i lägenheten och kollade på "en komikers uppväxt" och åt pirre och chirre och porre. det var riktigt nice och trots att där fanns ett ställe vid namn KB jag kanske gärna satt en fot i, så hade jag världens mysigaste med mina girls. jag skulle göra kaffe i morse, kaffeproffset som jag är, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. ingen var sugen på kaffesump, så det var bara att hälla ut det och dricka juice istället.


ikväll blir det tv-spel i hundra timmar med min älskade och det är bara för bra för att vara sant.


Kommentarer
Postat av: martina

jag tyckte i alla fall att kaffet smakade alldeles fantastiskt

Postat av: kim

är du för blyg o gullig för att komma fram om ca en vecka o säga att vi bör bestämma en dag eller är det min tur då

2007-12-09 @ 22:47:44
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback