was it me that shot him down in la cantina



titta va man kan göra. börja skriva på en gammal blogg. tänk att det går. sicken värld det internätet är. en hel värld men mina gamla tankar drömmar åsikter killar tjejer vänner ovänner från när jag var 16. nämen. som det kan bli.

nu tänkte jag berätta att igår var vi på möllan. men då kände jag att då kommer det verka som att jag inte har förändrats ett dugg sen jag skrev här innan. år sedan, månader sedan och sådär. men det har jag ju. men jag kan väl väl få sitta på möllan ändå!!!! nu när det är sol och allt!!!! och solen lyser på balkongen och jag sitter här och tänkte snart gå och träna och sen tänkte jag ta bussen hem till dino och grilla i solen i hans trädgård och sen kommer lilla lilla matilda. tänk va! sicka möjligheter man har när det är sommar! helt otroligt!



sådär. nu ska jag koka nytt kaffe, sen ska jag ut i solen och läsa en bok. ja inte mycket som förändrats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback