jag var länge ensam enda barnet

nu har jag varit i skolan och snart ska jag och jobba.

jag läser en ny bok som heter "när oskulder kysser" och den är så jävla bra som vanligt förFAN hur kan man skriva så bra böcker? så nu är per hagman ny på min lista över favoritförfattare. här är listan:

JK Rowling
Per Nilsson
Per Hagman
Haruki Murakami
Linda Olsson

bra va? sån läsare jag är. på söndag ska vi ha fotografering till tidningen med alice. det ska bli kul. och på lördag ska vi ut. äntligen lite dubstep igen. då är det andra gången jag är ute på typ... två månader kanske :D så himla duktig!!!!!!!!!!!!!!! gammal alkis som man är.

och i januari blir det nog amsterdam!!! ÅH SIGGET LIV. amsterdam kan vara det bästa som finns på den här jorden. ja, finns nog inget bättre ställe. tänk om jag hittar beautiful place i amsterdam...... då kan jag leva och dö där föralltid. åh. amsterdam. aah. mode.

om mindre än två veckor kommer dino hem!!!! ÅH saknar honom!!!! det räcker inte att skypa varje dag. måste känna på han!! krama han litta!!!!!!

lived börjar bli lite kul. och snart ska jag se ut som en knarkare. så himla kul. drömmen i livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback