I have my books and my poetry to protect me



lägenheten är full av ballonger sedan lördagens fest för matilda. solen lyser. jag har cigg. jag lyckades koka kaffe i toalettpapper då kaffefiltret är slut. jag har betalat alla räkningar. jag måste snart göra matteläxa för imorgon är det prov. jag lyssnar på simon and garfunkel och allt känns helt bra. och fint. jag var i amsterdam för en månad sen. världens bästa stad som någonsin har funnits. jag köpte tre lp-skivor. de är hos tim nu, för han ska fota dem. så ni kan tyvärr inte få se dem. men skivan ovan är en av dem. köpte också en bob dylan och en louis armstrong. och så köpte jag ett askfat, rökelser och en tshirt. nu vill jag dricka upp mitt kaffe i solen. sen kommer bilder på lägenheten.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback