till sara

det här är mitt rim till dig
nu handlar allt om dig
blåa ögon och ljust hår
vi har känt varandra sen vi var fem år
då ville jag ha plåster med bamse på
varje gång jag slått min lilla tå
på inkonst hon en gång på dansgolvet spydde
det var kul, speciellt att alla flydde
hon är fin, söt och vacker varje dag
men mest när hon sminkat sig till isbjörn, tycker jag
hon vet mer än någon annan jag vet
när hon går ut är hon mycket het
hon blir skitfull på två cider
det betyder att hon aldrig dagen efter lider
hon är rolig och skrattar med en mörk röst
hon har många gånger med sina ord och kramar givit mig tröst
många tror att hon alltid är snäll
nu tänkte jag skriva att hon ibland är en bitch, men då får jag väl mig en smäll
hon lyssnar bara på hiphop och rnb
hon är en riktig liten gb (engelskt uttal ;))
mina bröst har hon sett många gånger
jag hoppas inte att hon tänker på dem när hon kommer
snart ska hon och jag skypea, för det har hon lovat mig
min lilla isbjörn, fyfan vad jag älskar DIG

Kommentarer
Postat av: s

finastte dikten :') love u baby girl (jo, jag tänker på dem varje gång jag kommer..............)

2010-03-19 @ 22:55:45
Postat av: Jimmy

Jag har precis tagit en bild från din blogg till min blogg. Mohahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback