regndroppar

hej vänner och ovänner!!!
inatt sov jag hos madde och tim var med oss en stund och vi fixade mitt hår och kollade på senaste how i met your mother-avsnittet och det var jätteroligt. nu har jag typ precis kommit hem och jag ska snart ner och läsa de sista sidorna av sista twilightboken. fnissfnoss. mitt kaffe görs just nu så jag måste vänta på det.
imorgon är det all out dubstep på inkonst och dit ska jag med madde och vi ska hångla hela kvällen!!! så jävla gött!!!
ps. vi har ny dator!! eller rättare sagt min sambo har en ny fin dator. en stor fin imac. cool bild jag tog va?!?! fräck effekt!!!! sådär lagom häftig.
hejdå vänner

Kommentarer
Postat av: tim

jag vill också ha ny dator. och ny sambo :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback