var minut



det känns inte så konstigt att det är nytt år. hoppas detta år blir tusen gånger bättre, även fast det förra också var bra. nyår var i alla fall mysigt med drinkar, vin, öl, cider, jättegod mat som martina lagade i mitt lilla hem, musik och massa tjejprat som tim inte uppskattade så väldigt. sen åkte vi till kb och där var inte lika skojigt, så jag och martina gick hem redan vid halv 3.

inatt sov jag hos madde och igår kollade vi på where the wild things are, sen gick vi och la oss och kollade på hp som vanligt. idag har jag hunnit vara hos saras mormor också på lite fika och snart ska jag göra mig helt i ordning, och sen kanske gå ner och läsa en av mina nya böcker. i julklapp önskade jag mig bara böcker och pengar och pengarna är slut och jag har bara hunnit läsa 70 sidor ungefär av den ena boken. snart ska jag nog beställa tredje twilightboken, även fast jag inte är jättekär i dem. men jag vill ju veta vad som händer såklart! sen har jag nog 10 nya böcker till att läsa.

ska försöka jobba lite på tidningen nu också. snart kommer en skojig lista.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback