jag gjorde alltid mitt bästa för den jag älskade

hej vänner

inatt sov jag hos madde som vanligt och idag har jag varit med henne på ams, varit på biblan, köpt en hel grillad syklin, åkte hem till henne, kollade på hp, sov en pyttestund och sen åkte jag hem till min fina lya och till min fina pojkvän. nu har vi (han) bokat en resa till oss till BARCA BABY och vi åker i februari! ska bli såååå effin nice! bara få pussas med min söta lilla bajsunge i några dagar. och dricka en massa sprit såklart!

nu har jag också läst slut min per nilsson-bok, tog en vecka typ, så fortsätter jag i den takten kan jag nock hinna läsa 50 böcker det här året! WOHO! och mitt mål var 30 heh.

jag har också sökt in till en skola nu så jag håller allt jag kan hålla i för att jag ska komma in. hade varit göttelamos.

jag är inte trött, men vi har nada consuada att göra så jag kanske får gå och lägga mig snart... imorgon ska jag träffa tim. han ska få en stor bamsebjörnskram.

hejdå vänner, sweet dreams about me, nadda pee.

Kommentarer
Postat av: tim

hp sauce eller?

Postat av: mormor

God natt älskade Nathalie! Härligt att åka till Barcelona, mycket att se där. Inte bara dricka sprit! Puss!

2010-01-08 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback