en gammal en till min älskling

här är älsklingens

"drömmar om vin och rosor
jag önskar jag stod på tå
framför dig i blommiga trosor

får jag spela lugn jazz 
med mina tunga
mot dina läppar

får jag dricka mig full
och be dig att aldrig släppa

får jag ligga i din säng
och se när du dansar

får jag skratta och blunda
när du låtsar att du är transa

får jag le åt din iver
och kyssa din charm
får jag viska i ditt öra
att din kropp gör mig varm

drömmar och rosor och vin
jag hoppas du förlåter mig 
när jag beter mig som ett svin

det är kul när vi leker att du är min boss
men det är ännu roligare när vi älskar till
trollkarlen från oz

jag blir glad när vi läser
harry potter på ditt rum
jag blir dock mindre glad
när du kallar mig dum

du har förstått att vi ska klä
vår lägenhet i rosor och romantik
så kom nu inte med någon jobbig pik
vår lägenhet ska inte vara manlig någonstans
här har ditt testestoron ingen chans

det här är till dig, min älskade
att jag kallar dig det, tycker du är lite läskigt
det här är till dig, bebis
vi ses ikväll, ta på dig något sexigt"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej världens bästa big-sis! jaaa! :D fast just nu läser jag en annan bok så det är inte speciellt bråttom. visst hör av dig en dag du vill träffas :) snackade med pappa om att vi skulle hem där och äta någon dag också

2010-01-22 @ 14:56:46
Postat av: Anonym

idag....? det orkar jag nog inte :( på onsdag kanske?

2010-01-22 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback