tea

hej

igår var vi på ett ställe och drack en massa drinkar och i fredags var jag på möllan med sara, madde och matilda sen gick jag och sara till kb och sen gick jag hem. på kb fick jag en "GOD DAMN!" och det tyckte jag var snällt. igår var jag på ikea också och åt och testade fåtöljer för att se om både jag och älsklingen fick plats och det fick vi och john gömde sig i garderober.

min älskling dansade precis fult för mig i köket och nu äter han banan. idag har vi varit hos hans föräldrar och gått på stranden och i dungen och gått en massa sen kom vi dit och åt god wok och jag läste en massa sidor ur min bok och kollade på project runway med älsklingens pappa när älsklingen och hans mamma var i stallet och muckade med hestarna.

imorgon ska jag hem till tim och antagligen sova där för imorgon ska älsklingen på utbildning och vara borta alldeles förlänge. jag mår lite illa idag för jag har nog druckit för mycket kaffe och ätit för lite roliga saker. imorgon vill jag simma med martina.

nu läser jag 14åriga tjejers bloggar och ler och och fnissar för de är så jävla söta. inte alls som jag när jag var 14. vilket känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback