speechless

jag har på senaste tiden blivit så jävla sugen på att skriva. jag tror dock att jag har förlorat förmågan (om det inte gäller några rimmande kärleksförklaringar till mina vänner såklart, det äger jag på) och inspirationen. det kanske är det som fattas. lite inspo. kom precis hem från barcelona där jag varit med min älskling och det var ju en fin stad men inte fantastisk. som amsterdam.

jag läste slut två böcker på de fem dagarna, så nu har jag fått beställa en till. idag har jag simmat, varit med sara och skrivit in mig på en liten skojig sak. imorgon måste jag köpa solpuder och jag pratade med tim om att sova hos honom och dricka lite whiskey och diskutera tidningen. är så trött på att skriva "tidningen" och "magnificent magazine" och "magmag". jag ska kalla det för något annat hädanefter.
jag känner mig lite som en trött 14åring idag. en ledsen en som lyssnar på typ... kent. men det är jag inte och har aldrig varit. har alltid varit så himla glad och käck och knäpp och skojig och rolig och hoho och haha och fnissig och fnossig och knasig och öppen och enkel. bull liv.
puss

Kommentarer
Postat av: Elin H

så ball! nästn i alla fall men jag döpte precis mitt inlägg till speechless och sen snokade jag in här och fann detta - hehehehe

2010-02-10 @ 19:14:16
Postat av: Nic

Åh, Barcelona! William är där och pluggar nu, så förhoppningsvis ska jag åka och hälsa på honom inom en snar framtid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback