fuck a dog

idag ska jag hem till mamsen! det ska bli supermysigt. myspys. frettan kommer och hämtar mig efter fyra någon gång sen bär det av mot svidala! igår var jag i stan med aldin och lillealdin och fikade lite och köpte lite och postade lite och köpte med oss sallad hem. sen körde de mig hem till tim där vi var en stund sen gick jag och tim hem till madde med en flaska whiskey för att kolla på senaste himym-avsnittet och spela lite sims 3. sen sov jag hos madde och det var sexet.

har inga stora planer till helgen. bara lite möllan och såntdärnt. jag är trött nu. har hämtat fjärde twilightboken jag beställt. okejdå, de är jättebra!!!! :'( fan vad jag är töntig som inte vill vara mainstream. så jävla mainstream att försöka att inte vara mainstream. så jävla mainstream att vara mainstream bara för att det är mainstream att vara antimainstream.
nu ska jag nog koka mig min fjärdekopp kaffe och gå ner och läsa en stund till!!!! livet suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vill resa iiiiiigen!!! vill iväg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill bort från hääääääääääääääääääääääääääääär!!!!!!!!!!!
kul va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback