den här är till tim

han har platta fötter och rufsigt hår
det luktar parfym om honom var han än går
han delar min humor om allt som gäller bajs
och det kan jag tycka är riktigt najs
han föddes på julafton 1989
men det känns faktiskt som att han precis har fyllt 10
han är duktig på det mesta och väldigt kreativ
och han hatar tanken på att någon ska bestämma över hans liv
min mamma glömmer alltid bort vad han heter i andranamn
det brukar vi skratta åt som fan
han är en liten player och kan vara en riktig mansgris
han älskar salamikorv, öl och whiskey och skrattar alltid åt en fis
han har nu ett litet rum som alltid är stökigt
att vara med honom är aldrig tråkigt
mest är det han som babblar mer än någon tjej jag vet
om tjejer och pengar och kanske om någon som är fet (cool)
han spelar gitarr, målar tavlor, skriver och sjunger
han gör vafan han vill medan han är unger
han älskar bob dylan och how i met your mother precis som jag
om det kan vi snacka om precis varje dag
läskiga filmer vågar han aldrig titta på
han är faktiskt en liten mes innanpå
jag vet alltid att han älskar mig även fast han ibland kan höja rösten
jag vet också att han har tagit många tjejer på brösten
han är en av dem som känner mig bäst
tim, livet med dig är alltid en fest

Kommentarer
Postat av: mums

aaahhhh vilken fin vers om tim... nicolaus... valentino.... nicolas... nicolai <3

2010-02-11 @ 21:15:44
Postat av: mums

när får din mamma en vers??

2010-02-11 @ 21:17:13
Postat av: tim

hahahaha

Postat av: tim

nicodemusz

2010-02-12 @ 12:52:30
URL: http://timpaen.tumblr.com
Postat av: mums

just det nicodemus.... :D

2010-02-13 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback