för tim

hej

jag hade gett upp den här bloggen för längesedan. mest för att jag kände att jag inte hade något att skriva. men tim tyckte jag borde börja blogga igen. för min skull. så då kanske jag ska göra det. snart ska jag till skolan. sen måste jag till arbetsförmedlingen. för annars får jag inga csn-pengar. och då blir man ju väldigt ledsen.

lyssnar på lite dubstep för att bli pigg. det funkar inte. och jag kan inte göra mer kaffe, för jag tog det sista filtret precis. nu är sommaren slut. ikväll vill jag vara med min underbara sambo för det känns som att det var längesen vi bara var och bara pratade och pussades och kramades och stojjade och tjoade och tjimmade.

här är magnficient Magnificent Magazines spellista på spotify.

Magnificent Music II

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback