you have a heavy heart

tja

idag har jag och sara och martina varit på vattengympa OCH simmat! så himla härligt! vi var också på nyhavn där jag glömde min feta väska igår, när jag var där och drack öl med sara och madde. madde fixade mitt hår också igår! så jävla gött! värt de fyra timmarna det tog... ikväll ska jag nog till möllan/ut men vet ej vem som vill följa med. kan ju bli spännande att se hehe. om en timme är nahar här med folköl och då ska vi ha det mysigt.

tim har varit superduktig och gjort en ny hemsida till tidningen! supersnyggt! resultatet kan ses här:
http://mag-mag.se


Kommentarer
Postat av: mums

fan va du e seg me att skriva. jag går in här dagligen för att se vad som händer i ditt spännande liv. men nä... inget verkar hända dig...

2009-09-09 @ 19:04:26
Postat av: mums

fan va du e seg me att skriva. jag går in här dagligen för att se vad som händer i ditt spännande liv. men nä... inget verkar hända dig...

2009-09-09 @ 19:04:46
Postat av: mums

TOPMODEL!!!!!!!!!!! skriv!!!!!!

2009-09-10 @ 21:32:28
Postat av: mums

TOPMODEL!!!!!!!!!!! skriv!!!!!!

2009-09-10 @ 21:32:46
Postat av: mums

hallååå! varför blir alla mina inlägg dubbla??!!??

2009-09-11 @ 21:30:08
Postat av: timo

sjukt ball blogg! fortsätt i den här takten !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback