där fick ni så ni teg

eftersom att alla tvingar mig att skriva i denna rövblogg som håller på att ta sina sista andetag, så får jag väl göra det. jag kan göra en snabbresumé på vad som hänt sedan i lördags förra veckan.

lördag: hade en fotografering hemma med ida, hanna och magnus. tror den blev skitcool och sexy. på kvällen kom sarasve hem till mig och drack litta skumpa, sen stack vi till möllan med min älskling och drack sprit och sen stack vi till inkonst och raveade ett tag.

söndag:
i söndags gjorde jag inte mycket. åkte hem till mamma och myste galet med beben och på kvällen stack jag till tim, jobbade på tidningen och sov sedan där.

måndag:
var hos tim ett tag på dagen och drack kaffe och jobbade på tidningen. vid 4 åkte jag hem och efter det kom papi hem till mig och vi drack kaffe och snackade skit.

tisdag:
dagen började med att jag och älsko åt lunch på café grannen. sen gick vi gick till entré, köpte lite nödvändiga grejer och efter det stack vi till biblan och lånade en massa böcker och satt där och pluggade på om marknadsföring och om att starta ett företag. resten av kvällen satt jag hemma och jobbade som en röv på tidningen.

onsdag:
i onsdags simmade jag, martina och britt-marie. på kvällen hyrde jag och älsklingen en skräckfilm och hade det mysigt. och jag folkbokförde mig i malmö.

torsdag:
i torsdags fikade jag med sarasve, gick runt lite i stan och köpte tights och jacka. när jag kommit hem rensade jag bland mina kläder som fan och på kvällen åkte jag hem till tim och jobbade på tidningen och sov sedan där.

fredag:
igår kom jag hem runt 2 och diskade och plockade undan lite. när älsklingen kommit hem och slutat jobba, ringde jag försäkringsbolaget och fixade min mobile! woho! sen cyklade jag och samboso till ikea och köpte lite grejer och åt pizza. efter det stack han och jag till stan, där jag lämnade in min mobil och han lämnade in en massa engångskameror. sen stack vi till möllan och tog en bira. och sen stack vi till indian curry hut och åt middag och tog en bira till. sen åkte vi hem!

lördag:
idag kommer madde hem!! så idag ska jag, madde, sarasve och vem mer som vill ut och svira! och nu ska jag göra mig kaffe och gå ner och läsa i det fina vädret.

söndag: imorgon ska jag ha halv 8 hos mig-middag hemma hos mamma, så imorgon ska jag handla en massa mat, åka till svedala, laga en massa mat och sedan äta middag med mitt fina fbg.

Kommentarer
Postat av: martina

hehe simmade med BRITT-MARIE...

2009-09-12 @ 14:38:30
Postat av: sara

åh, jag längtar jättemycket tills imorgon! har saknat er so mucho allihop!!!

2009-09-12 @ 16:44:34
Postat av: mums

tack för infon. så vill jag ha det varje vecka :D

2009-09-13 @ 06:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback