the bomb



yo mofos maddas.

idag är jag sjuk. jag tror att jag har svininfen. det är toppen! nu ska jag berätta för er alla vad jag har gjort i veckan. det är ni väl peppade på att höra! woho! i lördags var jag på babel med madde och sarasve. det var sådär kul, för där var så jäkla mycket folk. i söndags hade jag middag. det var gott och jag var bakfull. i måndags var jag i stan med madde och tim och fikade. sen kom matilda och älsklingen och hans vänner och vi tog en öl mitt på ljusa dagen. MYSIG SOMMAR. sen gick jag, älsklingen och john och spelade cs på ett internetcafé. asfett!

i tisdags åkte jag tidigt till tandläkaren och jag hade mycket vackra tänder. de vackraste de sett sa de. dit gick jag med tim och sen köpte jag en pasta, gick hem till tim, åt den, sen kom madde och då var vi ute och gick med henne. lite senare på kvällen åkte jag och madde till stan med halsdukar och drack en chailatte vid kanalen. MYSIG HÖST. sen åkte vi hem till henne och kollade på skräckfilm och sen somnade vi. i onsdags satte madde på mer hår på mitt stora huvud och sen åkte vi till stan och tog en chailatte med matilda. sen åkte jag hem och gjorde lasagne.

idag har jag inget planerat. ska skicka lite mail och se om jag hittar några jobb. inatt sökte jag några stycken. så. goodbaj.s.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej gullet! Om du har sveinflu så har du hög feber några dagar.Har du något av detta,snuva hosta,kräkningar el diarre. Då har du flunsan. Håll dig inne, träffa ingen, drick inte sprit. Kan du hålla detta är du snart frisk igen. En som vet!!!

2009-09-17 @ 18:59:35
Postat av: kardemumma

din mormor e bäst :D

2009-09-17 @ 21:19:35
Postat av: mums

tycker synd om dig :( krya på dig!!! pyss nä, inte pyss... vill inte ha svinflunsan

2009-09-17 @ 21:20:53
Postat av: timo

kan du klara dig utan att dricka sprit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback