like a tiger



hej

jag mår iiiinte sääärskiiilt brraaa. vilket jag inte gjort på några dagar nu. vilket suger röv. igår mådde jag dock bra ett par timmar då sarasve bjöd på middag hemma hos sig. det var sååå gott! jag och madde grät av den fina gesten. sen åkte jag och madde in till stan och köpte en chaiiii och hade mysig höst. idag ska jag hämta min mobil. woo-hoo. i lördags var vi på inkonst. woo-hoo. mycket mer har inte hänt. var med tim och madde i måndags men åkte hem ganska tidigt.

nu står älsklingen och pratar med doktorn i telefon i köket och jag vill göra kaffe. skuffskuff sir man då. måååste haaaa kaaaaaffe. haaa dddd gooott

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur mår du lilla gumman? Fortfarande sjuk, lydde du inte mina råd? God bättring! Kram o puss

2009-09-23 @ 21:01:50
Postat av: mums

Why???

2009-09-27 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback