i'm a good girl, loves my mama

kolla så fint nahar skriver om mig :') http://havanaaaffair.blogg.se/2009/september/sweet-transvestite.html#comment

nu har jag och tinan varit och simmat! sååå skönt! ska simma igen på fredag och då ska vi köpa årskort. behöver verkligen trimma upp denna slappa klump till kropp. och idag ska jag försöka börja på gi-dieten... kan ju inte vara svårare än att ge upp kött, som jag nu inte ätit på två och ett halvt år!! ska bli så nice. lite senare idag ska jag och tinan till lilla torg och ta en bira och mysa galet. woho!

nu ska jag äta något... något gott... något utan kolhydrater... utan kött... och utan.... BAJS!?!?

Kommentarer
Postat av: michi

hej klumpen!

jag är hemma nu, ring mig om du vill ses nån dag!

0737557101

/michelle

2009-09-02 @ 05:21:50
Postat av: mums

do you love me? i love you!!!!!!!!!!!!!

2009-09-02 @ 20:24:34
Postat av: timo

red meat fo life


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback