gypsy rose



kolla din mobil tim! annars ringer jag till din hemtelefon........... HEMSKA TANKE. skojade. nu ska jag till vårdcentralen i svedala. tandläkaren alltså. i svedala. SV. ED. AL. A. så sköj. har en timmes dötid i fattiga hålan, eftersom att bussarna går så sällan dit vid den här tiden. för att det är en fattig håla. skoja. jag har ju faktiskt bott där hela mitt liv. men nu är man är cool stadsbo kan man snacka skit om småhålorna och kalla alla för bönder. nej, det gör jag inte.

MÅSTE GÖRA VID HÅRET NU. ha det goth

Kommentarer
Postat av: mormor

hoppas att tandläkaren var snäll mot dig. Jag behöver folk som kommer hit o städar fint i min trädgård i nästa vecka. Känner du någon? betalning 1500 kr. Kram till min älskade dotterdotter

2009-09-15 @ 14:27:17
Postat av: natha

jag är på!!!!!!!!! ;D;D;D

Postat av: Nadja

man that´s hot hothot

2009-09-22 @ 12:53:57
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback