oh

hej

det går bra för tidningen nu. besökarantalet bara stiger och stiger för varje sekund som går. i november ska jag och tim på två konserter och gå dit där som "journalister". sjukt. idag kommer pappa hit. igår hade jag mysig höst med madde och martina i stan, men jag glömde min halsduk hemma. dum som jag är!

på fredag vill jag till babel ELIN!!! och på lördag är det all out dubstep. får se om jag orkar både och! jag är ganska svag, nämligen.

nu tänkte jag göra mig lidda gulli och sen ska jag ner i det faktiskt helt okej fina vädret, dricka kaffe och läsa min nya bok som heter sputnikälskling och är skriven av haruki murakami!

cya in heaven

Kommentarer
Postat av: elin

KB BILR DET!!! tim ärockså pepp på kb shalalala

2009-10-07 @ 12:56:54
Postat av: martina

2 mot 2 då alltså. och så lilla jag mitt emellan!!

2009-10-07 @ 14:24:35
Postat av: mums

roligt

2009-10-10 @ 04:47:11
Postat av: jonas

Du uppdaterar aldrig!

det är en månad sen nu ju :L

2009-10-31 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback