i gotta get home



hej och välkomna till min mycket trötta blogg.

hade egentligen tänkt lägga ner hela skiten, men då blev tim sur, så nu är jag tvungen att skriva för hans skull.
idag har jag och han varit i stan och shoppat lite och fikat och myst galet. härromdagen gjorde madde mig nästintill vithårig (vilket är nice) och imorgon/på lördag ska vi ut och TIM SKA MED!! wohoh. ska bli jättemysigt. igår var jag, madde och ida på möllan på möllan (hehe) och drack lite öl och skulle lyssna på idas kompisar. det hann vi dock inte.

nu har jag precis städat och diskat och om tre timmar kommer min älskling hem. nu ska jag jobba på tidningen och ha det görgött.

nu har femte numret släppts btw!
http://mag-mag.se

Kommentarer
Postat av: timo

haha det är dock inte rätt framsida.......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback