thank god its friday!!



hin håle vad mätt jag är!

nu har jag och elin precis varit på martinas jobb på tgi fridays och ätit en massa för halva priset! för en fet varmrätt, en fet efterrätt, en fet strawberry daiquiri och en fet mojito fick jag betala cirkus 200 spänn! så jävla gött! och de som jobbade där var jättetöntiga, men det var ändå ball! och det var jättemysigt att få vara själv med elin lite, eftersom att det är så sällan vi träffas! så det var gött!

nu ska jag sitta och låta magen smälta all mat och sen ska jag DISKA. en sådan grej alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade elin ont i magen eller?

2009-05-13 @ 22:19:40
Postat av: nathalie

nej, hon försökte minnas något!

Postat av: elin

inte den bilden väll?!?!?! inte rikigt rätt!

2009-05-14 @ 11:36:18
Postat av: s

ropade de ramsor när ni var där också? DÄR snackar vi jättetöntigt

2009-05-14 @ 11:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback