simmelisimsim

hej mina stora och små vänner!

i morse simmade jag och martina. det var kul! och jobbigt! men jag klarat och simmade 1,6 km på en timme! bra för en tjej som inte ens kan simma. eller simma kan jag, men jag är inte ALLS bra på det.

mer har jag inte gjort idag och om en kvart ska jag springa till tåget och åka till madde i svedala. vi ska göra en massa skojiga saker! jag hoppas att hon har planerat en massa roliga saker till oss. annars......!!


hoppas det är fint väder på lördag för då ska vi dricka oss fulla i min trädgård! ciaozer everybody!


Kommentarer
Postat av: madsilima

annars!!! jag körde dig till gottelandet och köpte mumsfilibbabamumsansa. det är falrigt att ha en bil tillhands. men bara köper mat och FYLLER I BAGAGET WOHO

Postat av: madsilima

oj. skrev riktigt knäppt där. är nog för att du gör tvåan på mitt dass och för att jag har en fet handduksturban på skallen. love u!!!!!!!!!!!!!111111111

2009-05-06 @ 23:16:34
URL: http://metrobloggen.se/madisco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback