saaaaknar bulgarien



kom precis hem till tim. vi har klurat på en massa listor, bränt popcorn, ätit sallad (jag), rökt en massa cigaretter, skrattat en massa och han har klagat på att jag är äcklig. mycket mer har jag inte gjort idag. det hade ju varit kass väder fram tills jag satte mig på tåget.

nu ligger jag i soffan och kollar på tv med min lilla älskling och snart ska jag väl sova. imorgon ska jag kanske jobba. nej, det tror jag inte. men kanske träffa nahar! glömde dock svara på hennes sms. det kanske jag borde göra. nu snart.

imorgon tänkte jag kanske fixa något mer till tidningen, bestämma fotograferingar och så vidare. jag tänkte köpa en webbkamera. det hade varit så jäääkla sköööj.

godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: m

åååh tänk om man hade kunnat åka bort en vecka till bulgarien nu! bara vi fem! fyfan vad nice det hade varit!! plaska runt i poolen och sola och dricka drinkar :')

2009-05-29 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback