riktigt ful bild...



eftersom att vi glömde vår tvätt-tid förra veckan fick jag springa ner i morse och se när där var ledigt nästa gång. och jag fick en tid hs dirr! så nu tvättar jag för fullt och har också hunnit läsa en massa i min nya bok och dricka två koppar kaffe. om ett par timmar ska jag till stan med min älskepälske och så ska jag fixa frillan när jag tvättat klart också. FÖR DEN E ENTE SCHNYGG.

jag somnade vid 4 inatt. det är INTE bra för mig att dricka kaffe på kvällen. blir helt knasi i bollen.

på onsdag ska jag göra en spännande sak! tack vare shakirashakira!

igår när jag var på väg till tim i svedala hör jag två tjejer skrika mitt namn. flera gånger. RIKTIGT högt. man hörde nästan hur det gjorde ont i halsen. och när jag tittade dit vände sig båda tjejerna om och gömde ansiktet och fnissade? och av det lilla jag såg var det ingen jag vet vem det är... vad händer. är jag känd nu som den som lyckades fly från svedala till storstan????? JAG ÄR RÄDD.

Kommentarer
Postat av: therre

HAHAHHAHAHA bilden. puss från tessi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback