oh but im only pretending you know

idag har jag varit hos tim och planerat en MASSA TILL TIDNINGEN. som vi brukar. sen har vi fotat madde också. blev nog skitbra! hann dock bara ta hälften av alla bilder eftersom att det började regna och för att tims minneskort till kameran fuckade sig. menmen, vad ska man göra alltså!

nu har jag precis kommit hem och slänger i mig lite mat och är skitstressad. ska maila intervjuer hit och dit och ska hitta en masssssssa mailadresser. men det är ju detta vi vill göra. så det är worth it. jag kanske får sova i alla fall ett par timmar inatt.

imorgon ska jag och tim till mormor och städa och på kvällen ska vi fota madde igen. på torsdag ska jag jobba. puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback