måz

igår jobbade jag. sen sprang jag och älsklingen till folkets park och grillade och drack öl och vin med lucas, raz, jon och saCKe. det var mysigt! sen stack vi till möllan och skulle egentligen dra till the rumble, men vi orkade inte.

på vägen hem var jag och älsko så busiga! vi spejade efter prostituerade (hittade en och jag sprang närmre för att tjuvlyssna), ringde på portdörrar, spottade på bilar, välte en cykel (råkade faktiskt), plingade på cykelringklockor, skrek fittmås efter fiskmåsar och skrek fitta efter fittor. med mörk röst då. hihi fnissfnoss. fnissade gjorde vi också.

nu ska jag snart hem till mamma för att hon har mors dag idag och sen ska jag hem till tim OCH GÖRA KLART TIDNINGEN. en sån grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback