mary and joseph

hejsan!!

i lördags grillade jag med älsklingen och pontus och drack lite öl och åt lite burgare. efter det åkte vi hem till ponta där tessan väntade och de spelade gta 4 i flera timmar. egentligen skulle jag följa med madde till möllan efteråt men jag bangade. tim ringde sen och sa att han var hemma själv och hade tråkigt, så jag åkte till svedala med vin och ett glatt humör. när jag skulle ta tåget hem kom tåget aldrig så jag fick sova över hos tim. knäppt!

igår hade sara halv 8 hos mig-middag och det var superdupergott! hon hade gjort ett eget vitlöksbröd till förrätt, kycklingspett (quornspett till mig) med en egen jordnötssås och jasminris till varmrätt och till efterrätt stekte hon bananer och hade vaniljglass och en egengjord kola/kokossås!! så sinnessjukt gott  och efteråt trodde jag att jag skulle spy så mätt jag var.

nu håller jag på att tvätta och idag vill jag gå till spåtanten med madde och boka tid! hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Bloggtipsaren - tipsar om bloggar

Kul att du vill bli tipsad!



Ska du bli tipsad ska du även lägga in en länk till min blogg i något inlägg, på så sätt får både du och jag nya läsare.



Är du villig att göra det tipsar jag mer än gärna om din blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback