lacke natha

har precis kollat på det senaste the hills-avsnittet. får helt ont i magen när stacy är cp. så jävla passive aggressive. HATAR SÅNT. sånt höll man på med när man var typ 12 och bråkade på lunar? jag stör mig. och på inkompetenta stephanie. hade jag fått det jobbet hade jag gett upp allt annat och bara fokuserat och varit så jävla lycklig över att jag jobbade där. stör mig så fruktansvärt mycket.

jaja, det var det om the hills.

jag har så tråkigt. har verkligen nothing to do. vill sitta där ute och läsa klart elle och dricka mer kaffe. men nej, för där nere sitter mina tråkiga jävla grannar som är över 30 och inte ens hälsar. LÄR ER HÄLSA. och lär er lilla jävla fula unge att sluta sparka sina bollar ÅT MITT HÅLL.


vad lack jag är. det får jag sluta med! JAG ÄR JU SÅ LYCKLI O GLA VAR DA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah

2009-05-17 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback