fjortis två/tre år för sent



okej här får ni en till bild på mig och madde. valborg 06... kanske? JAG SER UT SOM DESSIE. och jag gillar det! hon är ju sötare förstås. för särskilt söt är jag inte där. madde ser faktiskt hyfsat normal ut. inte som lilla monstret jag... nu ska jag snart ta bussen till svedala. eller ska jag ta tåget? KAN. INTE. BESTÄMMA. MIG. så jäkla jobbigt. borde kanske äta något. eller ska jag vänta tills jag kommer hem till mormor? seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!??? som madde brukar säga.

Kommentarer
Postat av: s

haha, förutom att madde är världens argaste!! cool eller?

2009-05-19 @ 19:22:20
Postat av: Anonym

har du förresten sett nattaly-dagen (29 maj 2006) på maddes bilddabok!! DÄR snackar vi monster

2009-05-19 @ 20:58:32
Postat av: MachoMadde

hahaha vem är det som vet ful-dagar på bilddagboken?! och vadå SEEE?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback