en liiistaaaaa

Jag heter: Nathalie
Min ålder är: 19

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?
pass
Nöjd med mitt utseende? när håret ligger som det ska och jag inte är ful, helt enkelt!!
En typ som gillar att bråka? nej
Längre än 175 cm? nej...
En person som älskar att retas? jaaa!
Alltid glad? varje dag i alla fall!
En kille? nej.
En tjej? jadå ;)
Positiv när det händer tråkiga saker? ja, det försöker jag vara

JAG BRUKAR

Se på tv? på kvällen
Vara med vänner? ja!
Låtsas att jag är superman och kan flyga? mm, det händer
Sova? ibland
Hålla koll på om dina föräldrar har sex? eh, ja ringer varje dag och kollar upp det
Tänka på ditt ex? är tvungen
Sjunga i duschen? ibland
Skutta runt på stan som lilleskutt? nej?
Knulla? JA JAG KNULLAR 
Gå till stan för att stila? haha ja
Åka buss? när jag ska till skittia svedala


JAG HAR
Hamnat i bråk?
jag har blivit bråkad MED
Blivit slagen? ja
Fått komplimanger av okända? jadå
Druckit dig full? ja
Skrikit åt okänd? nej, jag är snäll
Klarat ett prov? ja ett har jag nog klarat
Sårat någon? ja
Ramlat ner för en trappa? inte hela vägen, men en bit säkert
Slagit någon tillbaka? ja, en liten bit tand flög ut. i'm a bad girl loves my mama
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? ja
Haft samlag med en som är 10 år äldre? nej
Slagit en vän? ja när jag var liten
Druckit te? ja det har jag du
Kallat din vän för sexbomb? klart!
Stått på ett tak? ja på roslättsskolan
Klagat på dig själv? ja
Sagt fula ord till dina föräldrar? ja, när jag har varit riktigt trotsig
Rymmt hemifrån? ja
Fuskat på prov? många gånger
Rökt? kanske
Gillat samma kön? ja?
Tagit på dig jättelite kläder fast du visste att de var kallt? ja, jag är så varm i kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback