all of the girls

nyss satt jag där nere i TRÄDGÅRDEN ELIN HALL och läste istället Postverket av Charles Bukowski. drack mitt alldeles för svaga kaffe och rökte lite. det var inte outhärdligt kallt, men inte jättehärligt heller.

ikväll vill jag gå ut, men ska höra med min älskling vad han tycker. han är så fin så fin så fin när han ligger och sover i sängen. alldeles varm och mysig och älsklig. när han vaknar kommer han säkert bara sätta sig och spela gta 4 på sitt nya xbox. en söt liten nörd är vad han är.

nu vill jag städa för vännerna som kommer hit på lördag vill säkert sitta lite i min lya också. NCNC.

Kommentarer
Postat av: tim

vad är det med dig och svagt kaffe? är det svårt att få till det eller?

Postat av: nath

ät mitt bajs

2009-05-08 @ 13:45:15
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: elin

hahaha WAAAAHT, SÅ ORÄTTVIST!!! jag ska bedömma det först på lördag

2009-05-08 @ 16:36:29
URL: http://www.eliseproust.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback