19 bast



imorgon fyller jag år. det känns väl helt okej. jag blir ju yngre än madde i alla fall, så jag är ju inte äldst. det sorgliga är att jag är hemma själv på min egna födelsedag. helt ensam i min lilla lya. samoboloso är på något skit flera timmar härifrån och han är ju min enda sambo. vad ska jag ta mig till? snart beger jag mig till london. vet dock inte hur jag ska klara mig utan min älskling i flera dagar. igår när han bara varit borta i några timmar grät jag jättelänge i telefonen.

idag steg jag upp tidigt och om några timmar ska jag till mobilia med mama. sen vill jag vara med tvillingarna om JAG FÅR.

Kommentarer
Postat av: mads mikkelzen

du är alltid med tvillingarna :(:(:( JAG ÄR ENSAM ARBETARE OCH DET ÄR INTE KUL :(

2009-03-16 @ 14:58:45
Postat av: martina

du måste ju SKÄRPA DIG och sluta gråta om du ska vara med coola twins i alla fall. i vår lägenhet gråter man inte okej.

Postat av: tim

kom till svedala... svedala är det nya malmö om du inte visste? vi har stället, stället och STÄLLET.

2009-03-16 @ 18:32:59
URL: http://timpaen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback