baaack in style

baaack in style!


göteborg var najs! GÖTT för att vara mer exakt. vi hann shoppa lite, fikade på ett mysigt litet kafé, gå på universeum och gå på bio! och sova i flera timmar på grund av att där inte fanns någon tv. jag hann också läsa en kalla kårar-bok och jag blev riktigt rädd. och se ett skins-avsnitt på min ipod. och så åkte vi spårvagn! läskigt.

resan gick dock inte som planerat... på grund av att vi körde LITE fel tog resan 8 timmar istället för 3. men... det kan ju också vara kul! vi förstod inte ens att vi var vilse förrän vi var i blekinge.


här kommer lite bilder:







när vi fikade!

vi var på göttepöjkarna!
'
fikar och är go o gla!

här är jag och sara på vår första spårvagnsresa!

martina var på framsidan av en tidning i götet...

panorma på fiket på universeum!

martina var cool i en bil på universeum

jag säger "vadå? jag kör bara bil???"

tina fikar fint


Kommentarer
Postat av: mormor

Hhaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Hamna i Blekinge,jaja man lär så länge man lever. Men roligt har ni haft det och det var ju huvudsaken. HHHaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa

Kram o puss

2009-03-05 @ 21:32:18
Postat av: martina

det tog ju faktiskt bara cirka 7½ timme! (varför blir bilderna så fina på din blogg och så FULA på min?!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback