there aint no use



idag vaknade jag i sängen... och jag var så trött... kul va?

nu har jag precis druckit upp mitt kaffe och läst en massa blogginlägg. jag gillar inte att jag är beroende av bloglovin. när jag kom hem från götet hade jag 250 inlägg att läsa... jag trodde att jag skulle dö. om några timmar ska jag och tvillingarna gå till stan och fixa det sista till maddes partaj. det måste ju bara äga! jag vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig. samma visa varje helg. kan jag inte bara få en miljon av någon så kan jag köpa lite nya kläder. ledsen i ögat. jag vågar inte fråga samboliso om pengar, för jag får redan så mycket. han är för givmild. tror att det är för att jag är så älskvärd.

Kommentarer
Postat av: mums

jag har de tre sötaste döttrarna i vaarden. de heter nasse, fis o fres. känner du dem?

2009-03-13 @ 19:52:24
Postat av: mormor

Ja jag känner samma goa tjejer, de är världens goaste som är värda all kärlek och all lycka i allt vad de gör. Kram o puss

2009-03-14 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback