so change you position

härromdagen fick jag ett sms från -Polisen-.
jag bara va... i en halv sekund ungefär hoppade mitt hjärta till och jag tänkte "vafaaan har jag nu gjort". sen kom jag på att har lilla jag varit olaglig, så tror jag inte de skickar sms. men det var såklart att mitt pass var redo att hämta! ska ju bli jättekul... tänkte att det skulle bli skönt att fixa nytt pass eftersom att bilden på det här passet (även fast det inte ens är ett år gammalt) är så jävla FULT. är så ful på det. så tog vi en ny bild. och så... ser jag... exakt... likadan ut... som på det gamla... helt jävla spänd i fejset. typ skiträdd för att vara hos polisen. jävla nörd. så ful.

på onsdag ska jag hem till tim!!! kände faktiskt idag när han ringde och väckte mig att jag saknar honom lite... han var så snäll och lyssnade på min knäppa dröm. så nu vet du det tim.

igår hade jag då "halv 8 hos mig". jag bjöd på:

förrätt: tomat, mozarella, ruccola med olivolja och citronpeppar
varmrätt: wok
efterrätt: kaffe/chokladmousse med honungsmelon och digestive.

Kommentarer
Postat av: tim

hahah jag kände samma sak faktiskt! crazy...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback