she makes love just like a woman

det var såpass overkligt att se bob dylan att jag ännu inte kan förstå att det var han som stod på scenen. jag och tim frick hade riktigt bra platser och vi såg hela bobby och hans stora hatt. jag tog lite bilder med min engångskamera som jag snart ska framkalla.

det var egentligen inte den bästa konserten jag varit på, men eftersom att det var BOB DYLAN så kan det ju inte bli mer än sjukt i huvudet. han gjorde "just like a woman" bäst. jag köpte också en planch utanför för 20 kr. inne på arena tog vi några öl, medans vi väntade på daniel och sen begav vi oss till möllan. en bra start på min återförening med malmö stad.

idag har jag bara gått en runda i soliga malmö med martina och klara och ikväll ska vi ses igen. just nu tvättar jag och tänkte snart göra lite mat.

Kommentarer
Postat av: martina

men det bästa av allt var väl 'ändå att vi kunde VINKA till varann!! glöm inte madicken ikväll! ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback