power

just nu sitter jag hos sara och hon ligger och läser gammal vecko revyn och jag sitter här som vanligt. jag har lite ont i huvudet och hon har feber. riktiga sjuklingar. imorgon ska vi till gööööööööötebööörg. till göttepöjkarna!

menmen. jag har tagit lite bilder idag också. kul. hoppas ni också tycker det. ser exakt likadan ut som igår dock. :(


den här uppe är till samboso för att han alltid tycker att jag fejkler och är ful då!! hjärtekrossare.

här är min lilla tatte

här ser jag kaxig ut

här skrattar jag åt sara

här är jag mätt

här smälter jag

här är jag snäll

här är jag rädd


Kommentarer
Postat av: martina

alltså ni har faktiskt FÖRSTÖRT webcamen! färgen på bilderna man tar nu?!?!?! WHAT. och jag kan inte ändra så att det blir nice igen................. nu går jag iaf. ringer dig om några minuter! sen är det göttepöjkarna som gäller!! CIAO

Postat av: tim

hahahah sämst. den där du ser mätt ut?





förresten, jag har bytat blogg nu. timpaen.blogspot.com som innan.

2009-03-03 @ 13:35:34
URL: http://timpaen.tumblr.com
Postat av: s

jag har inte rört webcamen i alla fall, så det måste freaket ovan som har förstört den!!!

2009-03-05 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback